Кроскультурна підготовка майбутніх фахівців в умовах глобалізації
Abstract
У статті розглядається кроскультурна підготовка майбутніх фахівців в умовах глобалізації. Наголошено на чотирьох основних елементах культури: поняття, відносини, цінності, правила та норми. Кроскультурні комунікації розглянуто з двох аспектів: співробітництво у міжнародному туризмі та просування національного туристичного продукту на міжнародному туристичному ринку. З’ясовано, що важливою професійною якістю сучасного фахівця стає здатність до здійснення професійного спілкування іноземною мовою, яке не може бути ефективним без знання правил і норм кроскультурної комунікації. Культура є комплексом суб’єктивацій і об’єктивацій, які обов’язково мають засвоюватися в процесі кроскультурної освіти та використовуються в повсякденній орієнтації. Найважливіша функція культури – це те, що вона є способом, за допомогою якого суспільства вирішують проблеми.
References
Теорія та історія світової і вітчизняної культури : підручник / Н.Я. Горбач, С. Д. Гелей, З. П. Російська та ін. – Львів : Каменяр, 1992. 166 с.
Головлева Е. Л. Основы межкультурной коммуникации. Ростов-на-Дону : Фе-никс, 2008. 224 с.
Муковіз О. П. Дистанційне навчання у системі неперервної освіти вчителів по-чаткової школи: теорія та методика : монографія. Умань : Видавець «Сочінський М. М.», 2016. 393 с.
Солодка А. Міжнародна освіта та кроскультурне навчання в американському освітньому просторі. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: Педагогіка. 2016. № 4. С. 176-183.
Bennett M. J. A developmental approach to training for intercultural sensitivity. A International Journal of Intercultural Relations. 1986, vol. 10. Р. 179–196.
Сідоров В. І. Розробка крос культурного веб-квесту для підготовки майбутніх фахівців галузі туризму. Proceedings of the International Scientific Conference «Modern Methodology of Science and Education» September 18, 2017, Warsaw, Poland Vol. 2
Кухаренко В. М., Сиротенко Н. Г. Дистанційне навчання – педагогічна техно-логія ХХІ сторіччя. Комп’ютерно орієнтовані системи навчання: збірник наукових праць. 2001. Вип. 4. С. 11–15.
Дем’яненко О. Формування кроскультурної компетентності майбутніх учителів іноземної мови. Проблеми підготовки сучасного вчителя №6 (Ч. 1), 2012. С. 167-172.
Емельянов Ю. Н. Основы культуральной антропологии. СПб., 1994. 270 с.
Кучай А. В. Формирование информационной компетенции – одна из ведущих задач подготовки будущего учителя. Вектор науки Тольяттинского государственного университета. – Серия: “Педагогика и психология”. 2010. – № 1(1). – С. 23-25.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Relationship between right holders and users shall be governed by the terms of the license Creative Commons Attribution – non-commercial – Distribution On Same Conditions 4.0 international (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).