Методика проведення тренінгу активності та особистісного зростання фахівців міжнародних економічних відносин
Анотація
Автором обґрунтовано методику проведення тренінгу активності та особистісного зростання майбутніх фахівців міжнародних економічних відносин. Під час визначення мети проведення такого тренінгу за основу взято ідею щодо суб’єкт-суб’єктної взаємодії, спрямованої на оптимальне управління міжкультурними конфліктами. Автором описуються ситуації, що спонукали кожного із учасників тренінгу до активної взаємодії з іншими членами групи, виявлення своєї індивідуальності у спілкуванні з іншими людьми, руйнації непродуктивних стереотипів діяльності та стимуляції активної роботи, спрямованої на формування позитивного ставлення до оточуючих.
Посилання
Качмарчик С. Фундаментальна підготовка майбутніх менеджерів зовніш-ньо-економічної діяльності: стан проблеми і тенденції. Науковий Вісник Національно-го університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, пси-хологія, філософія. 2016. № 239. С 112–119.
Олексенко О. Педагогічні умови підготовки майбутніх менеджерів зовніш-ньоекономічної діяльності до міжкультурної комунікації : автореф. дис. … к-та пед. наук : 13.00.04. Глухів, 2016. 23 с.
Кондратова Л. В., Пермяков О. А., Зеленкова Н. І., Лаврешина Г. Ю. Педа-гогіка в запитаннях і відповідях: навч. посіб. / К. : Знання, 2006. 252 с.
Тушко К. Ю. Педагогічні умови формування економічної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників у процесі фахової підготовки : автореф. автореф. дис. … канд.. пед. наук : 13.00.04. Хмельницький, 2009. 20 с.
Діденко О. В. Аналіз педагогічних умов формування пізнавальної активно-сті курсантів вищих військових навчальних закладів при вивченні загальновійськових дисциплін. Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Педагогічні науки. Хмельницький, 2008. № 46, ч.ІІ. С. 110–113.
Луценко В. Задачний підхід як провідний засіб формування творчої актив-ності майбутнього вчителя музики. Вісник Житомирського державного університе-ту імені Івана Франка. 2005. Вип. 24. С. 182.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).