Методика проведення тренінгу активності та особистісного зростання фахівців міжнародних економічних відносин

Authors

  • V. I. Miroshnichenko

Abstract

Автором обґрунтовано методику проведення тренінгу активності та особистісного зростання майбутніх фахівців міжнародних економічних відносин. Під час визначення мети проведення такого тренінгу за основу взято ідею щодо суб’єкт-суб’єктної взаємодії, спрямованої на оптимальне управління міжкультурними конфліктами. Автором описуються ситуації, що спонукали кожного із учасників тренінгу до активної взаємодії з іншими членами групи, виявлення своєї індивідуальності у спілкуванні з іншими людьми, руйнації непродуктивних стереотипів діяльності та стимуляції активної роботи, спрямованої на формування позитивного ставлення до оточуючих.

References

Качмарчик С. Фундаментальна підготовка майбутніх менеджерів зовніш-ньо-економічної діяльності: стан проблеми і тенденції. Науковий Вісник Національно-го університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, пси-хологія, філософія. 2016. № 239. С 112–119.

Олексенко О. Педагогічні умови підготовки майбутніх менеджерів зовніш-ньоекономічної діяльності до міжкультурної комунікації : автореф. дис. … к-та пед. наук : 13.00.04. Глухів, 2016. 23 с.

Кондратова Л. В., Пермяков О. А., Зеленкова Н. І., Лаврешина Г. Ю. Педа-гогіка в запитаннях і відповідях: навч. посіб. / К. : Знання, 2006. 252 с.

Тушко К. Ю. Педагогічні умови формування економічної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників у процесі фахової підготовки : автореф. автореф. дис. … канд.. пед. наук : 13.00.04. Хмельницький, 2009. 20 с.

Діденко О. В. Аналіз педагогічних умов формування пізнавальної активно-сті курсантів вищих військових навчальних закладів при вивченні загальновійськових дисциплін. Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Педагогічні науки. Хмельницький, 2008. № 46, ч.ІІ. С. 110–113.

Луценко В. Задачний підхід як провідний засіб формування творчої актив-ності майбутнього вчителя музики. Вісник Житомирського державного університе-ту імені Івана Франка. 2005. Вип. 24. С. 182.

Published

2019-01-02