Методика проведення тренінгу активності та особистісного зростання фахівців міжнародних економічних відносин
Abstract
Автором обґрунтовано методику проведення тренінгу активності та особистісного зростання майбутніх фахівців міжнародних економічних відносин. Під час визначення мети проведення такого тренінгу за основу взято ідею щодо суб’єкт-суб’єктної взаємодії, спрямованої на оптимальне управління міжкультурними конфліктами. Автором описуються ситуації, що спонукали кожного із учасників тренінгу до активної взаємодії з іншими членами групи, виявлення своєї індивідуальності у спілкуванні з іншими людьми, руйнації непродуктивних стереотипів діяльності та стимуляції активної роботи, спрямованої на формування позитивного ставлення до оточуючих.
References
Качмарчик С. Фундаментальна підготовка майбутніх менеджерів зовніш-ньо-економічної діяльності: стан проблеми і тенденції. Науковий Вісник Національно-го університету біоресурсів і природокористування України. Серія : Педагогіка, пси-хологія, філософія. 2016. № 239. С 112–119.
Олексенко О. Педагогічні умови підготовки майбутніх менеджерів зовніш-ньоекономічної діяльності до міжкультурної комунікації : автореф. дис. … к-та пед. наук : 13.00.04. Глухів, 2016. 23 с.
Кондратова Л. В., Пермяков О. А., Зеленкова Н. І., Лаврешина Г. Ю. Педа-гогіка в запитаннях і відповідях: навч. посіб. / К. : Знання, 2006. 252 с.
Тушко К. Ю. Педагогічні умови формування економічної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників у процесі фахової підготовки : автореф. автореф. дис. … канд.. пед. наук : 13.00.04. Хмельницький, 2009. 20 с.
Діденко О. В. Аналіз педагогічних умов формування пізнавальної активно-сті курсантів вищих військових навчальних закладів при вивченні загальновійськових дисциплін. Збірник наукових праць Національної академії Державної прикордонної служби України. Серія : Педагогічні науки. Хмельницький, 2008. № 46, ч.ІІ. С. 110–113.
Луценко В. Задачний підхід як провідний засіб формування творчої актив-ності майбутнього вчителя музики. Вісник Житомирського державного університе-ту імені Івана Франка. 2005. Вип. 24. С. 182.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Relationship between right holders and users shall be governed by the terms of the license Creative Commons Attribution – non-commercial – Distribution On Same Conditions 4.0 international (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).