Теоретичні основ розвитку шкільної біологічної освіт в Україні

Authors

  • Ireneusz Pyrzyk
  • Т. Р. Kuchai

Abstract

Головним завданням шкільного курсу біології є виховання в учневі любові до життя, усвідомлення його біологічної суті, неповторності й соціальної цінності. Під час визначення змісту шкільної біологічної освіти важливо знати, з яким рівнем підготовки необхідна суспільству молода людина і яке замовлення на навчання та виховання воно дає системі освіти. Зазначено підходи до організації навчального процесу з біології, що потребують від вчителя творчого ставлення та подальшого їх розвитку у практичній діяльності. Рекомендовано основні можливі шляхи поліпшення якості змісту освіти та визначено завдання біологічної освіти.

References

Коршевнюк Т. Зміст шкільної біологічної освіти в контексті біологічної науки // Біологія і хімія в рідній школі. – 2015. – № 1 – C. 38-42

Мегем О.М., Кузьменко Л.О. Тенденції розвитку шкільної біологічної освіти в загальноосвітніх навчальних закладах України (1940–2000 рр.) [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://www.sworld.com.ua/simpoz8/83.pdf

Литвин С. М. Важливі аспекти реалізації завдань біологічної освіти школярів в сучасних умовах [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:Bge5qrpqZ7EJ:pm-koippo.edukit.kr.ua/Files/downloads/pruncupovi_aspectu.doc+&cd=1&hl=uk&ct=clnk&gl=ua

Published

2019-01-02