Деонтологічний підхід у професійній підготовці майбутніх молодших спеціалістів сестринської справ
Abstract
Зроблено аналіз напрацювань науковців з проблеми професійного зростання, становлення та діяльності молодших спеціалістів сестринської справи, який показав наявність різних підходів у дослідженнях, що об’єднані нами у декілька блоків, і представлено у статті. Нагально гостро постає проблема деонтології, як науки про інтелектуальний, естетичний та – що є найголовніше – моральний вигляд людини. У розкритті даного питання є суттєві успіхи. Але і відзначається недостатність розробки окремих теоретичних аспектів, які, поряд з іншими факторами, стримують її широке використання в практиці фахівців. Розкрито трактування терміну «деонтологія». Аналіз стану готовності майбутніх молодших спеціалістів сестринської справи до професійної діяльності на рівні наукової, навчально-методичної літератури, періодичних видань дав можливість виокремити позитивні і негативні сторони підготовки майбутніх молодших спеціалістів сестринської справи.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Relationship between right holders and users shall be governed by the terms of the license Creative Commons Attribution – non-commercial – Distribution On Same Conditions 4.0 international (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).