Методика діагностик вихованості адаптивного стилю лідерства студентів училищ культур і мистецтв
Abstract
У статті, на основі визначених критеріїв і показників, пропонується методика діагностики вихованості адаптивного стилю лідерства студентів училищ культури і мистецтва. Акцентується, що критерії і показники обумовлені сутністю і структурою такого інтегративного особистісного утворення, як адаптивний стиль лідерства студентів училищ культури і мистецтва. Підкреслюється, що вихованість окремих складових адаптивного стилю лідерства за певними критеріями і показниками визначається за допомогою анкетного опитувальника. Зауважується, що кожен із показників перевіряється двома питаннями та одним додатковим питанням самооцінки вихованості адаптивного стилю лідерства студентів училищ культури і мистецтва. Подається таблиця відповідності критеріїв і показників діагностики вихованості адаптивного стилю лідерства студентів училищ культури і мистецтва, а також, у графі навпроти конкретно визначених критеріїв і показників пропонуються апробовані методики з вияву рівня вихованості певних складових адаптивного стилю лідерства. Зазначається, що поряд із авторською методикою визначення рівня вихованості адаптивного стилю лідерства студентів училищ культури і мистецтва, паралельно слід використовувати інші, апробовані методики діагностики («Лідерський стиль» (Р. Бейлз, К. Шнейер); діагностика мотиваційних орієнтацій у міжособистісних комунікаціях (І.Д. Ладанов, В.А Уразаєв); методика вивчення вибору керівником різних форм влади і самоорганізації (Л Ю. Левкович) та інші), а також спостереження, бесіду, метод експертної оцінки
Downloads
Published
Issue
Section
License
Relationship between right holders and users shall be governed by the terms of the license Creative Commons Attribution – non-commercial – Distribution On Same Conditions 4.0 international (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).