Методика діагностик вихованості адаптивного стилю лідерства студентів училищ культур і мистецтв

Authors

  • A. V. Bortnikova

Abstract

У статті, на основі визначених критеріїв і показників,  пропонується методика діагностики вихованості адаптивного стилю лідерства студентів училищ культури і мистецтва. Акцентується, що критерії і показники обумовлені сутністю і  структурою такого інтегративного особистісного утворення, як адаптивний стиль лідерства студентів училищ культури і мистецтва. Підкреслюється, що  вихованість окремих складових адаптивного стилю лідерства за певними критеріями і показниками визначається за допомогою анкетного опитувальника. Зауважується, що кожен із показників перевіряється двома питаннями та одним додатковим питанням самооцінки вихованості адаптивного стилю лідерства студентів училищ культури і мистецтва. Подається таблиця відповідності критеріїв і показників діагностики вихованості адаптивного стилю лідерства студентів училищ культури і мистецтва, а також, у графі навпроти конкретно визначених критеріїв і показників пропонуються апробовані методики з вияву рівня вихованості певних складових адаптивного стилю лідерства. Зазначається, що поряд із авторською методикою визначення рівня вихованості адаптивного стилю лідерства студентів училищ культури і мистецтва, паралельно слід використовувати інші, апробовані методики діагностики («Лідерський стиль» (Р. Бейлз, К. Шнейер); діагностика мотиваційних орієнтацій у міжособистісних комунікаціях (І.Д. Ладанов, В.А Уразаєв); методика вивчення вибору керівником різних форм влади і самоорганізації (Л Ю. Левкович) та інші), а також спостереження, бесіду, метод експертної оцінки     

Published

2019-01-02