Теоретко-методологічні засад професійної підготовк майбутніх менеджерів аграрного виробнцтва із застосуванням засобів сучасних інформаційно-комунікаційних технологій на основі адхократичного та емпауерментного підходів
Abstract
Важливим завданням сучасної вищої освіти є формування здатності студентів до застосовування інформаційно-комунікаційних технологій у майбутній професійній діяльності, що сприятиме процесу самовдосконалення, самоосвіти, творчого розвитку особистості впродовж життя. У статті розкрито цілі, зміст і шляхи реалізації емпауерментного й адхократичного підходів у професійній підготовці майбутніх менеджерів аграрного виробництва засобами сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. На даному етапі суспільних перетворень сучасною освітньою стратегією є реалізація емпауерментного й адхократичного підходів з метою забезпечення стійкого розвитку особистості шляхом підвищення натхнення, ентузіазму, можливостей особистості, впевненості у собі, відчуття задоволення від процесу та результатів власної роботи, спрямованих на забезпечення ефективного процесу професійної підготовки майбутніх менеджерів аграрного виробництва засобами сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. Науково-методична система професійної підготовки майбутніх менеджерів аграрного виробництва засобами сучасних інформаційно-комунікаційних технологій повинна ґрунтуватись на теоретико-методичних засадах адхократичних й емпауерментних ідей динамічності, адаптивності, гнучкості, творчого підходу, готовності ризикувати, умінні вирішувати проблеми, передбачати результат власних дій, відповідальності за прийняті рішення, лідерських якостях, умінні працювати у колектив.Downloads
Published
2019-01-02
Issue
Section
Article
License
Relationship between right holders and users shall be governed by the terms of the license Creative Commons Attribution – non-commercial – Distribution On Same Conditions 4.0 international (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).