Компонент, критерії та показник готовності майбутніх учителів до організації індвідуальної робот учнів початкової школи
Abstract
У статті визначено і обґрунтовано компоненти, критерії та показники готовності майбутніх учителів до організації індивідуальної роботи учнів початкової школи. Розв’язання заявленої проблеми вирішується в результаті розкриття мотиваційно-ціннісного, когнітивно-дослідницького, діяльнісно-творчого, рефлексивно-оцінювального компонентів. До кожного компоненту визначено критерії та показники готовності майбутніх учителів до організації індивідуальної роботи молодших школярів.Downloads
Published
2019-01-02
Issue
Section
Article
License
Relationship between right holders and users shall be governed by the terms of the license Creative Commons Attribution – non-commercial – Distribution On Same Conditions 4.0 international (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).