Модернізація підготовки інженерів-механіків в аграрному вищому навчальному закладі: системнй підхід
Abstract
У статті аналізується педагогічний процес як система професійної підготовки інженерів-механіків в аграрному вищому навчальному закладі. Конкретизовано, що педагогічний процес слід розглядати як вмотивовану, доцільно організовану та змістово насичену систему взаємодії суб᾿єктів та об᾿єктів навчально-виховного процесу щодо підготовки студентів до професійної діяльності й суспільного життя. За результатами структурно-функціонального аналізу підсистем сучасного педагогічного процесу аграрного вищого навчального закладу виокремлено такі напрями модернізації підготовки інженерів-механіків: компетентнісна спрямованість змісту агроінженерної освіти; педагогічно доцільне застосування комплексу засобів навчання; вибір методів і форм навчання, адекватних моделі сучасного інженера-аграрника; цілеспрямований розвиток професійних якостей майбутніх інженерів засобами інтерактивних технологій; використання системи методів контролю результатів компетентнісно орієнтованої підготовки фахівців агроінженерії; розвиток культури педагогічної взаємодії суб᾿єктів педагогічного процесу.Downloads
Published
2019-01-02
Issue
Section
Article
License
Relationship between right holders and users shall be governed by the terms of the license Creative Commons Attribution – non-commercial – Distribution On Same Conditions 4.0 international (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).