Модернізація підготовки інженерів-механіків в аграрному вищому навчальному закладі: системнй підхід

Authors

  • A. B. Koshuk
  • O. N. Bondarenko

Abstract

У статті аналізується педагогічний процес як система професійної підготовки інженерів-механіків в аграрному вищому навчальному закладі. Конкретизовано, що педагогічний процес слід розглядати як вмотивовану, доцільно організовану та змістово насичену систему взаємодії суб᾿єктів та об᾿єктів навчально-виховного процесу щодо підготовки студентів до професійної діяльності й суспільного життя.  За результатами структурно-функціонального аналізу підсистем сучасного педагогічного процесу аграрного вищого навчального закладу виокремлено такі напрями модернізації підготовки інженерів-механіків: компетентнісна спрямованість змісту агроінженерної освіти; педагогічно доцільне застосування комплексу засобів навчання; вибір методів і форм навчання, адекватних моделі сучасного інженера-аграрника; цілеспрямований розвиток професійних якостей майбутніх інженерів засобами інтерактивних технологій; використання системи методів контролю результатів компетентнісно орієнтованої підготовки фахівців агроінженерії; розвиток культури педагогічної взаємодії суб᾿єктів педагогічного процесу. 

Published

2019-01-02