Концептуальні основ формування ціннісного світогляду особистості у системі логотарапевтичних поглядів Віктора Франкла
Abstract
У статті здійснено аналіз поглядів філософа екзистенціаліста Віктора Франкла крізь призму завдань виховання людини зорієнтованої на вічні, абсолютні цінності любові, справедливості, соціальнокорисної праці, повної самовіддачі у творчості. Акцентується, що поведінку людини визначає ціннісно-смислова сфера. Стверджується, що впродовж життя кожен із нас стикається із ситуаціями в результаті яких викристалізовується той єдиний, неповторний смисл який керує нашим вибором та визначає вчинки. Зауважується на тому, що смисл людині не можна дати, запропонувати прийняти по добрій волі чи нав’язати. Кожна людина шукає його сама і для різних ситуацій, з якими їй доводиться стикатись, цей смисл може змінюватись. Саме найдений смисл робить життя людини змістовним і цінним. Незалежно від життєвих обставин, навіть безвихідних, кожна мить життя людини наповнена смислом який слід відшукати. Підкреслюється, що з точки зору Віктора Франкла, най значимішими серед цінностей творчої діяльності, любові є цінності ставлення.Downloads
Published
2019-01-02
Issue
Section
Article
License
Relationship between right holders and users shall be governed by the terms of the license Creative Commons Attribution – non-commercial – Distribution On Same Conditions 4.0 international (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).