Професійна підготовка майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів у процесі педагогічної практик

Автор(и)

  • A. I. Kuzminsky
  • E. A. Bida
  • T. P. Kuchai

Анотація

На основі проведеного аналізу літератури з’ясовано мету і завдання педагогічної практики. Відповідно до положень реформи мета педагогічної практики передбачає: створити умови для здобуття студентом, майбутнім дошкільником, достатнього обсягу знань і навичок, необхідних сучасному педагогові; допомогти студентові усвідомити чинники, що впливають на процес викладання (навчання) (діти, типи освітніх установ, культурний контекст, навчальний план, навчальний матеріал, технічні засоби навчання, традиції); здобути практичний досвід в організації та реалізації навчально-виховного процесу в дошкільних навчальних закладах, на основі власного досвіду та спостереження; ознайомитись з програмами навчання та виховання; створити умови для усвідомлення студентом специфіки  професії вихователя та мотивів подальшої роботи в дошкільних навчальних закладах. Обґрунтовано, що вдосконалення підготовки майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів у процесі педагогічної практики є важливим завданням сучасності.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-01-02