Використання інноваційних технологій у підготовці майбутніх маркетологів до професійного спілкування
Abstract
У статті проводиться аналіз особливостей професійного спілку-
вання майбутніх маркетологів. Обґрунтовано необхідність викорис-
тання інноваційних технологій у навчанні майбутніх фахівців діловій
комунікації. Здійснена характеристика особистісних, професійних вла-
стивостей, спеціальних знань, умінь і здібностей, що визначають успі-
шність професійної діяльності фахівця з маркетингу. З'ясовується
вплив практичних занять з професійно орієнтованих, спеціальних та
гуманітарних навчальних дисциплін на формування комунікативних ве-
рбальних професійних умінь студентів. Формування умінь і навичок ді-
лового спілкування у студентів ВНЗ розглядається як складова части-
на їхньої професійної підготовки.
Downloads
Issue
Section
License
Relationship between right holders and users shall be governed by the terms of the license Creative Commons Attribution – non-commercial – Distribution On Same Conditions 4.0 international (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).