Використання інноваційних технологій у підготовці майбутніх маркетологів до професійного спілкування
Анотація
У статті проводиться аналіз особливостей професійного спілку-
вання майбутніх маркетологів. Обґрунтовано необхідність викорис-
тання інноваційних технологій у навчанні майбутніх фахівців діловій
комунікації. Здійснена характеристика особистісних, професійних вла-
стивостей, спеціальних знань, умінь і здібностей, що визначають успі-
шність професійної діяльності фахівця з маркетингу. З'ясовується
вплив практичних занять з професійно орієнтованих, спеціальних та
гуманітарних навчальних дисциплін на формування комунікативних ве-
рбальних професійних умінь студентів. Формування умінь і навичок ді-
лового спілкування у студентів ВНЗ розглядається як складова части-
на їхньої професійної підготовки.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).