Особливості мотивації професійної діяльності науково-педагогічних працівників НУБіП України

Автор(и)

  • L. A. Afanasenko Національний університет біоресурсів і природокористування України
  • A. R. Demianenko Національний університет біоресурсів і природокористування України

DOI:

https://doi.org/10.31548/hspedagog2020.04.067

Анотація

В статті мотивація визначається фундаментальною платформою професійної діяльності викладача вишу, і розуміється як складне, багаторівневе утворення, формування та розвиток якого залежить від сформованості потреб особистості, її мотивів, інтересів та цілей. Наведено результати дослідження мотиваційного комплексу науково-педагогічних працівників НУБіП України, які дозволили розкрити сутність їх професійної мотивації відповідно до визначених параметрів трудової діяльності та видів мотивів.

Посилання

Larysa A. Afanasenko (2017) Professional self-identification issue in modern psychology. Problemi suchasnoуi psihologіуі, 37, 32-41 (ukr).

Illin Ye. P. (2013) Motyvatsiia i motyvy. Ternopil: Navchalna knyha. Bohdan, (ukr).

Leont'ev A. N. (2015) Dejatel'nost'. Soznanie. Lichnost'. M.: Smysl, (rus).

Mogilevkin E. A. (2007) Kar'ernyj rost: diagnostika, tehnologii, trening. SPb.: Rech', (rus).

Pavlova O.Gh. (2018) Profesijna motyvacija jak psykhologhichna problema. Problemy inzhenerno-pedaghoghichnoji osvity. (electronic journal), no. 61. Retrieved from: file:///C:/Users/user/Downloads/Pipo_2018_61_15.pdf (accessed 22 November 2020)

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-12-16

Номер

Розділ

Статті