Чинники, що впливають на розвиток відносин у процесі спільної діяльності підприємств-партнерів
Abstract
Проблеми розвитку взаємодії між учасниками бізнеспроцесів у межах концепції маркетингу відносин нині є доволіактуальними. Розробка дієвого організаційно-економічного механізму
реалізації концепції потребує вивчення й оцінки чинників, які впливають
на формування і визначають розвиток взаємовідносин у процесі всієї
спільної діяльності підприємців-партнерів.
Мета дослідження – визначення основних чинників, які впливають на
формування та розвиток міжфірмових взаємовідносин у підприємницькій
мережі. Теоретично обґрунтовано особливості взаємовідносин у процесі
спільної діяльності підприємств. Визначено, що проведення комплексної
оцінки й виміру ефективності взаємовідносин – необхідна частина для
успішного розвитку діяльності підприємств.
Розглянуто теоретичні та прикладні аспекти концепції взаємин
партнерів. Виділено основні показники ефективності взаємодії, які є
результатом оцінки роботи партнерів один із одним. Визначено та
детально розглянуто чинники, які визначають ефективний розвиток
взаємовідносин. Помічено, що на їх розвиток у процесі спільної
діяльності підприємств впливають чинники, які мають різну природу та
механізми. Запропоновано систематизувати ці чинники за їх впливом на
процес формування та розвитку взаємин.
Downloads
Issue
Section
Article
License
Relationship between right holders and users shall be governed by the terms of the license Creative Commons Attribution – non-commercial – Distribution On Same Conditions 4.0 international (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).