Еволюція ролі комунікаційної компоненти в концепціях маркетингу
Abstract
Розглянуто етапи еволюції концепцій маркетингу:удосконалення виробництва, удосконалення товару, інтенсифікації
комерційних зусиль, маркетингова концепція, концепція соціальноетичного маркетингу, концепція холістичного маркетингу та
комунікаційна концепція. Встановлено, що вибір комплексу
інструментів маркетингової діяльності компанії залежить від головної
мети її діяльності та ринкової орієнтації.
Досліджено роль комунікаційної компоненти в цьому процесі.
Встановлено передумови формування комунікаційної концепції маркетингу,
яка визначає комунікації як ключовий елемент в управлінні маркетингом.
Серед найважливіших економічних чинників визначено: домінування в
економіці нового технологічного устрою, підвищення загального рівня
науково-технічного та культурного розвитку суспільства, розширення
систем інформаційного обміну, створення ринку інформації та знань,
формування глобального інформаційно-комунікаційного простору.
Узагальнено, що процес становлення нового інформаційного
суспільства, домінуючими в якому є інформаційні потоки між учасниками
ринку, зумовлює трансформацію головної мети діяльності компанії:
перенесення акценту діяльності підприємства з виробництва товару
та комерційних зусиль щодо його просування на встановлення
довготривалих взаємовигідних відносин зі споживачами, державою,
партнерами та суспільством, а також усередині організації, основним
фактором успіху яких є маркетингові комунікації.
Downloads
Issue
Section
Article
License
Relationship between right holders and users shall be governed by the terms of the license Creative Commons Attribution – non-commercial – Distribution On Same Conditions 4.0 international (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).