Перейти до головного
Перейти в головне навігаційне меню
Перейти на нижній колонтитул вебсайту
Open Menu
Науковий вісник НУБіП України. Серія: Економіка, аграрний менеджмент, бізнес
Поточний випуск
Архіви
Про нас
Про журнал
Подання
Редакційний банер
Заява про конфіденційність
Контакти
Пошук
Увійти
Головна
/
Архіви
/
№ 260 (2017): (англ)
№ 260 (2017): (англ)
Опубліковано:
2017-06-24
Статті
ROLE OF MARKETING IN FOOD ECONOMY DEVELOPMENT STRATEGIES
J. SZWACKA-MOKRZYCKA
Без заголовку
LIFESTYLE SEGMENTATION OF INTERNET USERS
A. JASIULEWICZ, A. JAKUBIK
Без заголовку
PRICING OF AN AGRICULTURAL PRODUCE IN MARKET CONDITIONS
O. M. BARYLOVYCH
Без заголовку
CURRENT STATUS OF PUBLIC FUNDING AGRICULTURAL SERVICE COOPERATIVE IN UKRAINE
O. V. BUROVA
Без заголовку
RESEARCH AND FORECASTING OF CONDITIONS OF UKRAINE POULTRY PRODUCTS MARKET
R. I. BURIAK
Без заголовку
ANALYSIS OF MAIN TOOLS OF MARKETING MIX FOR PROCESSING ENTERPRISES
T. N. GAPONENKO
Без заголовку
FEATURES OF FUNCTIONING OF AGRICULTURAL PRODUCTION IN THE CONTEXT OF INNOVATION
E. YU. GNATENKO
Без заголовку
ANALYSIS ACTIVITIES OF DAIRY MARKET ENTERPRISES
A. O. GRECHUKHA
Без заголовку
THE QUESTION OF EFFICIENCY OF SUGAR BEET PRODUCTION IN AGRICULTURAL ENTERPRISES
A. S. GRYTSENKO
Без заголовку
DEFINING STRATEGIC PRIORITIES OF MARKETING OF AGRICULTURAL GOODS PRODUCT POLICY
A. L. DICHENKO
Без заголовку
IMPROVEMENT OF MARKETING POLICY SUGAR MILLS
A. V. DORONIN
Без заголовку
DEVELOPMENT OF THE LABOR POTENTIAL OF AGRICULTURAL ENTERPRISES ON THE BASIS OF THE COMPETENT APPROACH
O. YU. ERMAKOV, L. I. LYCHYK
Без заголовку
MANAGEMENT FORMATION AND DEVELOPMENT OF COMPETITIVE POTENTIAL AGRICULTURAL ENTERPRISES
M. O. ZHUKOVSKYI
Без заголовку
TRENDS IN THE DEVELOPMENT OF AGRICULTURAL ENTERPRISES OF UKRAINE AND INTEGRATION PROCESSES IN THE AGRARIAN SECTOR
K. S. ZAVALNIUK
Без заголовку
E-LEARNING SCENARIOS AS A TOOL OF TRAINING АND OPERATIONAL INTERACTION OF PARTICIPANTS IN THE EXTENSION PROCESS IN IMPLEMENTING INNOVATIVE PROGRAMS
S. P. KALNYI
Без заголовку
THEORETICAL BASE OF ECONOMIC POTENTIAL RURAL AREAS
R. I. KOROBENKO
Без заголовку
ANALYSIS OF MODERN APPROACHES OF ESTIMATION OF ECONOMIC STRENGTH OF COUNTRY SECURITYM
T. A. KOSTIUK
Без заголовку
THEORETICAL ASPECTS OF FORMING OF ECONOMIC SELF-SUFFICIENCY OF RURAL SOCIETY
V. O. KULYK
Без заголовку
SOCIAL-ETHICAL MARKETING AS A WAY OF PROVIDING AGRICULTURAL ENTERPRISES’ COMPETITIVENESS
YA. S. LARINA, K. A. TSYMBALIUK
Без заголовку
FACTORS AFFECTING RELATIONS DEVELOPMENT IN THE PROCESS OF INTERACTION BETWEEN JOINT ENTERPRISE PARTNERS
K. M. LUTSIY
Без заголовку
THEORETICAL APPROACHES TO THE INNOVATIVE ACTIVITY OF THE AGRICULTURAL ENTERPRISES
O. P. LUTSIY
Без заголовку
METHODOLOGICAL FRAMEWORK FOR EVALUETION OF BIOENERGY POTENTIAL OF AGRICULTURAL ENTERPRISES
V. V. MELNYCHENKO
Без заголовку
MANAGERIAL FACTORS ENSURING COMPETITIVENESS SUPPORT OF AGRO-INDUSTRIAL COMPLEX PRODUCTS
I. A. MISHCHENKO
Без заголовку
ACCOUNTING FOR STOCKS: INTERNATIONAL PRACTICE AND DOMESTIC EXPERIENCE
Z. D. OVCHARYK
Без заголовку
GESTALTIC APPROACH IN PROVISION MANAGEMENT OF CONSUMER
M. F. PLOTNIKOVA, O. F. PRYSYAZHNYUK
Без заголовку
PLACE OF LESSOR OF LAND SHARE IN THE SYSTEM OF AGRICULTURAL MARKETING
V. A. RAFALSKAYA
Без заголовку
PECULIARITIES OF THE MARKETING COMPLEX OF POULTRY ENTERPRISES
M. M. RUDENKO
Без заголовку
THEORETICAL ASPECTS OF CREATING INTEGRATED MARKETING COMMUNICATIONS OF ENTERPRISES OF THE AGROINDUSTRIAL COMPLEX
A. V. RIABCHYK, T. I. SLIPUKHA
Без заголовку
FORMING OF THE SELF-SUFFICIENT COMMUNITY – THE MOST IMPORTANT TASK OF REFORM OF LOCAL SELF-GOVERNMENT
S. T. SLIUSAR
Без заголовку
CURRENT STATUS AND TRENDSOF FOOD MARKET
V. P. STADNYK
Без заголовку
ECONOMIC EFFICIENCY OF CULTIVATION OF MARIGOLD MEDICINAL UNDER STEPPES
S. V. SUKHAR
Без заголовку
EVOLUTION OF THE COMMUNICATION COMPONENT ROLE IN MARKETING CONCEPTS
N. Ye. FEDOROVA
Без заголовку
THEORETICAL PRINCIPLES OF SUNFLOWER MARKET IN UKRAINE
S. V. SHARKOVSKA
Без заголовку
Інформація
Для читачів
Для авторів
Для бібліотекарів
Мова
English
українська