Теоретичні підходи до інноваційної діяльності підприємств агропромислового комплексу
Abstract
У наукових джерелах концептуальні засади управлінняінноваційною діяльністю підприємств визначалися на вищих ланках
державного управління, а не на підприємствах. Крім того, проаналізовано
проблеми підприємств у порівняно стабільному середовищі, яке
неадекватне тим умовам, в яких сьогодні знаходяться підприємства АПК
України. З огляду на це, теоретико-методологічні засади маркетингового
управління інноваційною діяльністю агропромислових підприємств
потребують уточнення і доопрацювання.
Існує тлумачення інновацій у вузькому та широкому розумінні. У
вузькому розумінні, інновації трактуємо як кінцевий результат творчої
діяльності у формі нової або вдосконаленої продукції, що пропонується
на ринку; нового або вдосконаленого технологічного процесу, який
використовується в практичній діяльності. Із цього робимо висновки:
по-перше, інновація стає такою лише за умови її втілення у
виробництво або практичного застосування; по-друге, інновації не
варто ототожнювати з нововведеннями або змінами, чи навпаки.
У широкому розумінні, зміст інновацій визначається як досягнення
розвитку людського розуму (нові ідеї, винаходи, відкриття,
удосконалення та ін.), спрямовані на підвищення ефективності
господарської діяльності в тій чи іншій галузі, у виробництві засобів та
продуктів праці, застосуванні більш ефективних технологій, нових
джерел енергії, поліпшення форм організації праці та управління,
фінансових, торгівельних або соціально-політичних інститутів, форм
міжнародного співробітництва тощо.
Downloads
Issue
Section
Article
License
Relationship between right holders and users shall be governed by the terms of the license Creative Commons Attribution – non-commercial – Distribution On Same Conditions 4.0 international (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).