Зарубіжний досвід виховання у студентів аграрних вищих закладів освіт ціннісного ставлення до сільськогосподарської праці

Автор(и)

  • К. О. ВЛАСЕНКО Національний університет біоресурсів і природокористування України image/svg+xml

Анотація

У статті узагальнено досвід виховання ціннісного ставлення до сільськогосподарської праці студентів аграрних вищих закладів освіти. Встановлено, що в зарубіжних країнах основними шляхами виховання ціннісного ставлення до праці у сфері агропромислового комплексу наступні: студенти вмотивовуються до висококваліфікованої сільськогосподарської праці як основної умови свого кар’єрного зросту та добробуту; зміст освіти в аграрних вищих школах прямо та опосередковано впливає на усвідомлення цінності с/г праці; під час практичних занять на виробничих практик на базі аграрних господарств формується ціннісне ставлення до праці в аграрній сфері; залучення студентів до розробки проектів та участі в різноманітних програмах ; створення умов для активної участі студентів в роботі громадських організацій; організації зустрічей  з відомими та успішними аграріями.

Посилання

Гордієнко Л. О. Громада як один із педагогічних чинників у соціальному вихованні мо-лоді Великої Британії [Текст] / Л. О. Гордієнко // Науковий часопис НПУ ім.М.П. Драгоманова. Серія 11. Соціологія. Соціальна робота. Соціальна Педагогіка. Управління: Зб. наук. праць. – К.: НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2004. - № 1(23). – С. 61-67.

Мовчан Л. В. Професійна підготовка бакалаврів сільського господарства в універси-тетах Австралії: автореф. дис. на здоб. канд. пед. наук за спец. 13.00.04 – теорія та методика професійної освіти. – Вінниця, 2012. – 20 с.

Сопівник І.В. Теорія і практика виховання моральної відповідальності сільської молоді [Текст] : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.07 / Сопівник Ірина Віталіївна ; Східноукр. нац. ун-т ім. Володимира Даля. – Київ, 2014. – 40 с.

Сопівник Р. В. Зарубіжний досвід виховання моральної відповідальності сільської мо-лоді / Р. В. Сопівник, І. В. Сопівник // Наукові записки Тернопільського національного педа-гогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія : Педагогіка. – 2014. – № 3. – С. 147-153.

Томашевська-Прядун С. О. Особливості трудового виховання дітей в японській ро-дині // Наукові записки. Серія: Педагогічні науки. – Випуск 121 (ІІ). – С. 186-190.

Червонецька С.С. Виховання в сім’ї моральних якостей дітей молодшого шкільного віку засобами природи у Великій Британії: автореф. на здоб. наук. ст. канд. пед. наук за спец. 13.00.07 – теорія та методика виховання. – Луганськ, 2009. – 21 с.

Чучмій І. І. Підготовка фахівців у системі вищої аграрної освіти у Франції [Електрон-ний ресурс]. – Режим доступу: http://intkonf.org/chuchmiy-ii-pidgotovka-fahivtsiv-u-sistemi-vischoyi-agrarnoyi-osviti-frantsiyi/. – Назва з екрану.

«Школа аграрного лідера» - нові можливості для розвитку аграрного сектору [Елек-тронний ресурс]. – Режим доступу: http://khoda.gov.ua/«shkola-agrarnogo-lіdera»---novі-mozhlivostі-dlja-rozvitku-agrarnogo-sektoru-. – Назва з екрану.

AGRIS MUNDUS - MSC in Sustainable Development in Agriculture (Erasmus Mundus) [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://gradstudyabroad.ru/erasmus-mundus/agris-mundus-program. – Назва з екрану.

Шинкарук В.Д. Теорія та історія соціального виховання в зарубіжних країнах / нав-чальний посібник (для студентів напряму підготовки «Соціальна педагогіка») / В.Д. Шинкарук, Р.В. Сопівник, І.В. Сопівник. – К.: ЦП «Компринт», 2015. – 236с.

Завантаження

Опубліковано

2018-07-27