Фахова передвища освіта: концептуальні засади стандартизації підготовки молодших спеціалістів
Анотація
У статті представлені концептуальні засади стандартизації підготовки молодших спеціалістів. Розглянуті поняття концепції, її мета, етапи, правове та методичне забезпечення, ядро концепції, методологічні підходи (системний та компетентнісний), принципи її розробки (системності; гнучкості; безперервності; індивідуалізації; орієнтації на кінцевий результат) та очікувані результатиПосилання
Вишнякова С.М. Профессиональное образование: словарь. Ключевые понятия, термины, актуальная лексика / С.М. Вишнякова. – М.: Н?Ц, 1999. – 538 с.
Каленський, А. А. Концепція розвитку професійно-педагогічної етики у майбутніх викладачів спеціальних дисциплін вищих навчальних закладів природоохоронної та аграрної галузей [Текст] / А. А. Каленський // Вісник Чернігівського держ. пед. ун-ту ім. Т. Г. Шевченка. Серія : Педагогічні науки / гол. ред. Носко М. О. – Чернігів : ЧДПУ–2015. – № 124. – С. 27–31.
Каленський, А. А. Принципи розроблення державних стандартів професійно-технічної освіти з конкретних професій на основі компетентнісного підходу [Текст] / А. А. Каленський // Сучасна наука і освіта: нові реалії і наукові рішення: зб. наук. пр. / за заг. Ред. С.П.Архипової. – Черкаси : ЧНУ імені Богдана Хмельницького. – 2017. – С. 117–120.
Локшина, С. М. Краткий словарь иностранных слов / С. М. Локшина. – 10-е изд., стер. – Москва. : Рус. яз.1988. – 633 с.
Радкевич В.О. Компетентнісний підхід до розроблення державних стандартів професійно-технічної освіти [Текст] / В. О. Радкевич // Проф.-техн. освіта. –2012. – № 3 (56). – С. 8–10.
Рапацевич Е. С. Педагогика: большая современная энциклопедия]/ сост. Е. С. Рапацевич. – Минск: "Современное Слово", 2005. – 720 с.
Советский энциклопедический словарь / гл. ред. А. М. Прохоров. – 4-е изд. – М.: Сов. энцикл., 1989. – 1632 с.
Философия и методология науки: учеб. пособие для студентов высш. учеб. заведений / под ред. В.?. Купцова. – М.: Аспект Пресс, 1996. – 551 с.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).