Педагогічна технологія в системі підготовки учителів технологій
Анотація
У статті проаналізовано поняття педагогічна технологія і технологія навчання. Встановлено, що педагогічна технологія побудована на основі реалізації особистісного, системного і діяльнісного підходів. Педагогічна технологія – це природовідповідна, цілісна система форм, методів і засобів навчання, а також теорія проектування і механізм практичного використання цієї системи для досягнення гарантованого результату під час реалізації науково обґрунтованого дидактичного процесу, незалежно від особливостей (специфіки) предмета, що вивчається. Обґрунтовано, що технологія навчання – поняття близьке, але не тотожне педагогічній технології, оскільки воно відбиває шлях засвоєння конкретного навчального матеріалу (поняття) у рамках певного предмета, теми, питання в межах обраної технології. Технології навчання варіативні і схожі на індивідуальні методики.
Посилання
Беспалько В. П. Персонифицированное образование // Педагогика. 1998. № 2. С. 12-17.
Гранатов Г. Г. Метод дополнительности в развитии понятий (педагогика и пси-хология мышления): Монография. Магнитогорск: МаГУ, 2000. 195 с.
?льина Т. А. Понятие "педагогическая технология" в современной буржуазной педагогике // Советская педагогика. 1971. № 9 С. 123-129.
Кларин М. В. Педагогическая технология в учебном процессе. М.: Высш. шк., 1989. 144 с.
Назарова Т. С. Педагогические технологии; новый этап эволюции? // Педагогика. 1997. № 3. С. 20-27.
Пригодій М. А. Визначення сучасних підходів до підготовки майбутніх учителів технологій // Вісн. Черніг. держ. пед. ун-ту ім. Т.Г. Шевченка. Чернігів: ЧНПУ, 2011. Вип. 93. С. 250-252.
Ченцов А. А. Методы разработки системы профессиональной подготовки учите-ля // Советская педагогика. 1976. № 3. С. 78-87.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).