Особливості організації навчального діалогу опосерекованого засобами інформаційних технологій
Анотація
У даній статті розглядається проблема навчального діалогу як засобу реалізації педагогічної взаємодії засобами інформаційних технологій. Розкрито авторські погляди на феномен навчальний діалог, опосередкований засобами інформаційних технологій.Посилання
Бахтин М. М. Проблемы поэтики Достоевского / М. М. Бахтин. – М. : Советская Рос-сия, 1979. – 320 с.
Библер В. С. Мышление как творчество. Введение в логику мысленного диалога / В.С. Библер. – М. : Политиздат, 1975. – 399 с.
Гончаренко С. У. Український педагогічний словник / Гончаренко С. У. – К.: Либідь, 1997. – 376 с.
Діалогічна взаємодія у навчально-виховному процесі загальноосвітньої школи: кн. для вчителя / [В. В. Андрієвська, Г. О. Балл, А. Г. Волинець та ін.; за ред. Г. О. Балла, О.В. Киричука, Р. М. Шамелашвілі]. – К.: ІЗМН, 1997. – 136 с.
Дусавицкий А. К. Развитие личности в учебной деятельности / А. К. Дусавицкий. – М. : Дом педагогики, 1996. – 208 с.
Зазуліна Л.В. Діалогізація дидактичного процесу в курсовій підготовці педагогічних кадрів : автореф. дис. на здобуття наук. ступеню канд. пед. наук : спец. 13.00.04. „Теорія і методика професійної освіти” / Л.В. Зазуліна – К., 2000. –19 с.
?нтернет-обучение: технологии педагогического дизайна /Под ред. М.В. Моисеевой. – М.: ?здательский дом "Камерон", 2004. – 216с.
Капанадзе Л. А. Текст и его реализация [Электронный ресурс] / Л. А. Капанадзе, Е.Н.Ширяев. – Режим доступа: http://www.rth.ru/vestnik/vestnik-1-2001-1.pdf.
Кларин М. В. ?нновационные модели обучения в зарубежных педагогических процессах / М. В. Кларин. – М.: Арена, 1994. – 221 с.
Кондратюк О. М. Організація навчального діалогу молодших школярів у системі роз-вивального навчання / О. М. Кондратюк // Педагогіка та психологія : зб. наук. праць. – Х.: Курсор, 2007. – Вип. 32. – С. 66–74.
Курганов С. Ю. Ребенок и взрослый в учебном диалоге / С. Ю. Курганов. – М.: Про-свещение, 1989. – 127 с.
Лифинцева Т.П. Диалог: современный философский словарь / Т.П. Лифинцева: под общей ред. В.Е. Кемерова. – 1998. – С. 244 – 247. – (2-е изд., испр. и доп.).
Машбиц Е.?. Диалог в обучающей системе / Машбиц Е.?., Андриевская В.В, Комиссарова Е.Ю. – К.: Вища школа. Головное издательство, 1989 – 184 с.
Савченко О. Я. Дидактика початкової школи : [підруч. для студентів пед. факультетів] / О. Я. Савченко. – К.: Абрис, 1997. – 416 с.
Шумакова Н. Б. Условия развития активности субъекта в постановке вопросов / Н.Б.Шумакова // Общение и диалог в практике обучения, воспитания и психологической консультации: сб. науч. трудов. – М.: ?зд. АПН СССР, 1987. – С. 70–75.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).