Розвиток креативного мислення молодших школярів

Автор(и)

  • Т. П. Кучай Закарпатський угорський інститут ім. Ференца Ракоці ІІ

Анотація

У статті розглядається теоретичні засади  розвитку креативного мислення молодших школярів. Висвітлюється, що розвитку креативності особистості у процесі навчання сприяють властиві молодшим школярам відкритість до всього нового, допитливість, емоційність, цілісність сприйняття, яскрава уява, образність мислення, активне ставлення до дійсності, що їх оточує. Психологами й педагогами визначено не тільки основні етапи розвитку творчого мислення, але й психологічні складові творчої діяльності, які характеризують рівень розвитку творчості на кожній стадії.

Посилання

Станіславчук І. М. Розвиток креативного мислення учнів початкових класів через ви-користання творчих завдань. – Вінниця, 2017 [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://dorobok.edu.vn.ua/article/view/2003

Павленко В.В. Розвиток креативності молодших школярів як педагогічна проблема // Проблеми освіти: Наук-метод. зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України. – Київ, 2015. – Вип. 85. – С. 152-158.

Накладова М.В. Розвиток креативного мислення учнів початкових класів че-рез використання ігрових завдань та інтерактивних технологій [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://chito.in.ua/rozvitok-kreativnogo-mislennya-uchniv-pochatkovih-klasiv-chere.html

Розвиток креативного мислення учнів початкових класів [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://klasnaocinka.com.ua/ru/article/rozvitok-kreativnogo-mislennya-uchniv-pochatkovikh.html

Распопова Т. В. Розвиток креативного мислення учнів молодших класів за допомогою дидактичної гри // Початкове навчання та виховання. – 2011. – № 16-18.– С. 272-274.

Завантаження

Опубліковано

2018-07-27