Педагогічні умов виховання ціннісного ставлення до земельних ресурсів студентів аграрних коледжів
Анотація
У статті визначено та обґрунтовано педагогічні умови виховання ціннісного ставлення до земельних ресурсів студентів аграрних коледжів. На основі аналізу педагогічної літератури, використання методу експертної оцінки, встановлено, що найбільш ефективними для виховання даної якості є такі педагогічні умови: передача студентам коледжів знань про цінність земельних ресурсів; формування готовності наставників академічних груп та викладачів до виховання у студентів аграрних коледжів ціннісного ставлення до земельних; вмотивування студентів коледжів до екологобезпечного використання земельних ресурсів у агропромисловому і сільськогосподарському виробництві; залучення студентів коледжів до колективної продуктивної праці на землі.
Посилання
Новий тлумачний словник української мови [Текст] : 42 000 слів: У 4 т.: Для студ. вищих та серед. навч. закл. / уклад. В. Яременко, О. Сліпушко. – К. : Аконіт, 1998. Т.4. 943 с.
Філософський енциклопедичний словник : энциклопедия / НАН України, Ін-т філософії ім. Г. С. Сковороди ; голов. ред. В. І. Шинкарук. - Київ : Абрис, 2002. – 742 с.
Галузевий стандарт вищої освіти України. Освітньо-професійна програма підготовки молодшого спеціаліста. Галузь знань 0901 "Сільське господарство і лісництво". Напрям підготовки. 6.090101 "Агрономія". Спеціальність. 5.09010103 "Виробництво і переробка продукції рослинництва". Кваліфікація. 3212 агротехнік. Видання офіційне. Міністерртсво освіти і науки України. Київ, 2013. – 62 с.
Енциклопедія освіти / Акад. пед. наук України: гол. ред. В.Г. Кремень. – К.: Юрінком Інтер, 2008.- 1040 с.
Макаренко А.С. Коллектив и воспитание личности./ А.С.Макаренко – М.: «Пе-дагогика», 1972. – 333 с.
Робочий навчальний план. Спеціальності 5.09010103 «Виробництво і перероб-ка продукції рослинництва». Форма №-Н 3.01. ВП НУБіП України «Заліщицький аграрний ко-ледж ім. Є. Храпливого». – 2016.
Типова програма практик підготовки фахівців ОКР «Молодший спеціаліст» спеціальності 201 «Агрономія» (зо ОПП «Виробництво і переробка продукції рослинництва» в аграрних вищих навчальних закладах) Міністерство освіти і науки України Державна уста-нова «Науково-методичний інформаційно-аналітичного забезпечення діяльності вищих нав-чальних закладів «Агроосвіта». Рекоментовано науково-методичною радою Науково-методичного центра «Агроосвіта» (протокол від «22» червня 2016 року № 6).
Шинкарук В.Д. Виховання особистості в колективі у педагогічній системі А.С. Макаренка / В.Д. Шинкарук // Науковий вісник Національного університету біоресурсів і при-родокористування України / Серія «Педагогіка. Психологія. Філософія». – К.: Міленіум, 2016. – Вип.233. – С. 306-312.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).