Теоретичні основ формування педагогічної фаслітації у командирів військових підрозділів

Автор(и)

  • О. С. Предиткевич Хмельницький національний університет image/svg+xml

Анотація

Обґрунтовано теоретичні основи педагогічної фасилітації командирів військових підрозділів. Встановлено, що основу педагогічної фасилітації утворює перетворювальний і збагачувальний обмін між взаємодіючими сторонами з їх когнітивними, вольовими, емоційно-чуттєвими, ціннісними, духовно-моральними потенціалами, практичним досвідом і відносинами. Виділено когнітивні, вольові, емоційно-чуттєві, поведінкові, аксіологічні, духовно-моральні феномени, які відображають феноменологію особистісного становлення і самозмін військовослужбовців, а також дозволяють визначити цілі педагогічної фасилітації керівного складу.

Біографія автора

  • автор О. С. Предиткевич, афіліація Хмельницький національний університет
    аспірант кафедри соціальної роботи і соціальної педагогіки

Завантаження

Опубліковано

2018-07-27