ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОЇ ТВОРЧОСТІ МАЙБУТНІХ БАКАЛАВРІВ ЛІСОВОГО І САДОВО-ПАРКОВОГО ГОСПОДАРСТВА В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ФАХОВИХ ДИСЦИПЛІН
Анотація
У статті означено та проаналізовано педагогічні умови розвитку професійної творчості майбутніх бакалаврів лісового і садово-паркового господарства. Виокремлено й охарактеризовано цілий комплекс творчих методів і форм, які є ефективними під час впровадження педагогічних умов розвитку професійної творчості майбутніх бакалаврів лісового і садово-паркового господарства у процесі вивчення фахових дисциплін.
Посилання
Андреев В.?. Эвристическое программирование учебно- исследовательской дея-тельности / В.?. Андреев. – М. : Высш. шк., 1981. – 240 с.
Білоус В.Т., Горюнова Л.І., Цимбалюк А.В., Цимбалюк С.Я. Основи організації та ме-тодики викладання у вищій школі : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / В.Т. Білоус, Л.І. Горюнова, А.В. Цимбалюк, С.Я. Цимбалюк. – Ірпінь : Академія ДПС України, 2001. – 144 с.
Гуцан, Т.Г. Педагогічні умови формування готовності майбутніх вчителів економіки до профільного навчання старшокласників [Електронний ресурс] / Гуцан Тетяна Григорівна. – Режим доступу : http://intkonf.org.
Дерев’янко, О.В. Теоретичні засади формування професійної компетентності / О.В. Дерев’янко, В.І. Тернопільська // Збірник наукових праць № 27. Серія: Сучасні інфор-маційні технології та інноваційні методики навчання в підготовці фахівців: методологія, тео-рія, досвід, проблеми. – Вінниця, 2011. – С. 523–528.
Ескобедо, Севіль Еміраліївна. Методика формування проектних умінь майбутніх інже-нерів садово-паркового господарства: дис. … кан. пед. наук / С.Е. Ескобедо. – Київ., 2017. – 220с.
Камынина, Т.П. Формирование учебно-проектной деятельности студента в образова-тельном процессе : дисс. … кандидата пед. наук / Камынина Т.П. – Оренбург, 2006. – 200 с.
Малькова, М.О. Формування професійної готовності майбутніх соціальних педагогів до взаємодії з девіантними підлітками : дис. … кандидата пед. наук : 13.00.01 / Малько-ва М.О. – Луганськ, 2006. – 252 с.
Манько В.І. Дидактичні умови формування у студентів професійно пізнавального інте-ресу до спеціальних дисциплін / В.М. Манько // Соціалізація особистості : зб. наук. пр. Національного педагогічного університету ім. М. Драгоманова. – К. : Логос, 2000. – Вип. 2. – С.153–161.
Маркова А.К. Формирование мотивации учения / А.К. Маркова, Т.А. Матис, А.Б. Орлов. – М.: Просвищение, 1990. – 192с.
Федорова, О.Ф. Некоторые вопросы активизации учащихся в процессе теоретическо-го и производственного обучения / О.Ф.Федорова. – М. : Высшая школа, 1970. – 301 с.
Полонский В.М. Словарь по образованию и педагогике / В.М. Полонский. – М.: Высш.шк. 2004. – 512с.
Полупан О.В., Виговська С.В. Формування практичних умінь майбутніх фахівців садо-во-паркового господарства у процесі професійної підготовки Національний університет біоресурсів і природокористування України Полупан О.В., Виговська С.В // Науковий вісник національного університету біоресурсів і природакористування України / Серія “Педагогіка. Психологія. Філософія” / Рудкол.: С.М. Ніколаєнко (відп. ред.) та ін. – К.: Міленіум, 2016. – Вип. 240. – …с.
Словарь-справочник по педагогике [Текст] / Автор составитель В.А. Мижериков // Под общ ред. JI. ?. Пидкаситского. – М.: ТЦ Сфера, 2004. – 448с
Prygodii М.А., Byvalkevytch L.M Training of engineers-teachers is to organization of technical creative work of students in context of technological approach (Підготовка інженерів-педагогів до організації технічної творчості студентів у контексті технологічного підходу) // Trendy ve vzdělávání 2013. – agentura GEVAK s. r. o. – Olomouc, 2013. – P. 124-127.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).