Особливості формування дослідницької компетентності у майбутніх маркетологів
Анотація
У статті запропоновано умови, які засвідчують удосконалення форм і методів підготовки студентів при формуванні дослідницької компетентності майбутніх маркетологів. Використання інтерактивних технологій сприяє підвищенню рівня підготовки майбутніх фахівців: студенти краще готуються до занять, беруть активну участь у засвоєнні програмового матеріалу на лабораторних заняттях. Відмічено, що при цьому створюються суб’єкт-суб’єктні відносини між студентом і викладачем, змінюється ставлення студентів до занять. У процесі такої організації навчальної діяльності студенти переконуються у необхідності знань та їх дієвості, навчаються порівнювати, узагальнювати, класифікувати, встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, висловлювати думки, відстоювати свою точку зору, у них забезпечується успіх у навчанні, формується дослідницька компетентність. Щоб застосовувати новітні технології, викладач сам має добре їх знати, тобто постійно самоудосконалюватися, оволодівати новими методами, прийомами, ідеями, що допоможе йому створювати нові педагогічні технології і впроваджувати їх у навчальний процес.
Посилання
Євтух М.Б. Пріоритети професійної підготовки вчителя в системі університет-ської освіти //Розвиток педагогічної і психологічної наук в Україні 1992-2002. Збірник науко-вих праць до 10-річчя АПН України/Академія педагогічних наук України – Частина 2. – Хар-ків: “ОВС”, 2002. – С. 66-76.
Кремень В.Г. Освіта і наука України шляхи модернізації (Факти, роздуми, перс-пективи). – К.: Грамота, 2003. – 210 с.
Кучай О. В. Використання мультимедійних технологій у підготовці вчителів по-чаткових класів : навчальний посібник. – Черкаси : видавець Чабаненко Ю. А., 2015. – 52 с
Кучай Т. П. Осуществление экологического воспитания учеников – главная мировая проблема // Вектор науки Тольятинского Государственного университета.– 2010.–№2 (2).–С.81-84.
Мазаракі А.А. Модернізація вищої освіти на основі інноваційних технологій// Розвиток педагогічної і психологічної наук в Україні 1992-2002. Збірник наукових праць до 10-річчя АПН України/Академія педагогічних наук України – Частина 2. – Харків: “ОВС”, 2002. – С. 17-28.
Нор Е.Ф. Технология организации групповой учебной деятельности. – Никола-ев, 1998. – 75 с.
Пєхота О.М., Кіктенко А.З., Любарська О.М.та ін. Освітні технології: Навчаль-но-метоодичний посібник// За заг. Ред. О.М.Пєхоти. – К.: А.С.К., 2002. – 255 с.
Підготовка майбутнього вчителя до впровадження педагогічних технологій. Навчальний посібник. За ред.. І.А.Зязюна, О.М.Пєхоти. – К.: А.С.К., 2003. – 240 с.
Пометун О., Пироженко Л. Інтерактивні технології навчання: теорія, прктика, досвід: методичний посібник. – К.: АПН, 2002. – 136 с.
Сопівник І. Науково-дослідницька робота студентів як складова їхньої профе-сійної компетентності / І. Сопівник // Вісник Книжкової палати. – 2008. – № 11. – С. 23–25.
Шинкарук Л.В. Структурні характеристики національної економіки у контексті міжнародних порівнянь / Структурні зміни та економічний розвиток України // за ред. Л. В. Шинкарук; Ін-тут екон. та прогнозування. – К: ВПЦ «Експрес», 2011. – С. 114–132.
Щербак О.І. Нові технології у професійній підготовці майбутніх фахівців// Роз-виток педагогічної і психологічної наук в Україні 1992-2002. Збірник наукових праць до 10-річчя АПН України/Академія педагогічних наук України – Частина 2. – Харків: “ОВС”, 2002. – С. 171-182.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).