Результат реалізації технології формування соціальної активності старших підлітків у взаємодії школи та громад
Анотація
У статті представлено аналіз результатів контрольного етапу дослідно-експериментальної роботи з упровадження в навчально-виховний процес технології формування соціальної активності в старших підлітків у взаємодії школи та громади. Застосування даної технології призвело до позитивних змін у ставленні підлітків до власного життя й проблем громади, сприяло формуванню в них соціальної активності як інтегративної якості. Що свідчить про те, що процес формування соціальної активності старших підлітків є найбільш результативним і ефективним за умови впровадження в діяльність загальноосвітніх навчальних закладів соціально-педагогічної технології формування у старших підлітків соціальної активності у взаємодії школи та громади.Посилання
Закон України «Про освіту» № 1060-XII від 23 травня 1991 року [Електронний ресурс] / – Режим доступу : http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/1060-12/page
Указ президента України «Про Національну доктрину розвитку освіти» № 347/2002 від 17 квітня 2002 року [Електронний ресурс] / – Режим доступу : http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/347/2002
Наказ Міністерства освіти і науки України «Про затвердження Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді, Заходів щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді та методичних рекомендацій щодо національно-патріотичного виховання y загальноосвітніх навчальних закладах» № 641 від 16 червня 2015 року [Електронний ресурс] / – Режим доступу : http://ru.osvita.ua/legislation/Ser_osv/47154/
Концепції нової української школи. Концептуальні засади реформування середньої школи від 27 жовтня 2016 року [Електронний ресурс] / – Режим доступу : http://mon.gov.ua/202016/12/05/konczepcziya.pdf
Абрамова С. В. Педагогічні умови формування соціальної активності особистості / С. В. Абрамова // Збірник наукових праць Харківського національного педагогічного університету імені Г.С. Сковороди «Теорія та методика навчання та виховання» : зб. наук. пр. – 2013. – Випуск 34 – С. 5 – 15.
Абрамова С. В. Психолого-педагогічна діагностика сформованості соціальної активності у старших підлітків / С. В. Абрамова. // Психологія: реальність і перспективи: Збірник наукових праць Рівненського державного гуманітарного університету. – Випуск 4. – Рівне: РДГУ, 2015. – С. 17 – 22.
Абрамова С. В. Сучасні наукові підходи до визначення поняття «соціальна активність особистості» / С. В.Абрамова // Освіта на Луганщині. Науково-методичний журнал. – 2011. – № 2 – С. 128 – 133.
Абрамова С. В. Технология формирования социальной активности учащихся во взаимодействии школы и громады / С. В.Абрамова. // Х Міжнародна конференція «Стратегія якості у промисловості а освіті» (6-13 червня 2014р., Варна, Болгарія): Материали. [Упорядники: Хохлова Т. С., Хохлова В. О., Ступак Ю. Ю.] – Днепропетровськ – Варна, 2014. – С. 10 – 12.
Дубасенюк О. А. Інновації в сучасній освіті // Інновації в освіті: інтеграція науки і практики: збірник науково-методичних праць / О. А. Дубасенюк ; [за заг. ред О. А. Дубасенюк]. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2014. – С. 12 – 28.
Сидоренко Е. В. Методы математической обработки в психологи / Е. В. Сидоренко. – СПб. : Речь, 2000. – 350 с.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).