Дослідницький підхід до організації самостійної робот студентів під час виконання індивідуальних навчально-дослідницьких завдань

Автор(и)

  • В. В. ТКАЧЕНКО

Анотація

У статті викладені основні стандарти науково-дослідницького потенціалу в системі професійної підготовки фахівця: обізнаність випускника ВНЗ із сучасною наукою, наявність початкового досвіду пошукової роботи, уміння застосовувати наукові методи для виконання практичних завдань, готовність створювати нові наукові цінності. Визначено сутність понять: дослідницька діяльність, дослідницький підхід, дослідницькі уміння, Визначений необхідний спектр засвоєння знань під час використання  дослідницького методу навчання: теоретичне використання знань; оволодіння методами наукового пізнання в процесі пошуку цих методів і застосування їх; формування рис творчої діяльності; розвиток інтересу, потреби в такій діяльності.  Описано зміст літньої педагогічної практики, визначенні її мета (полягає у формуванні професійних умінь та особистісних якостей фахівця, що допомагають провадити основі види фахової діяльності; в оволодінні сучасними методами, формами організації та знаряддями праці фахівця; у розвиткові професійних умінь і навичок для ухвалення самостійних рішень під час конкретної роботи в реальних умовах; у вихованні потреби систематично оновлювати свої знання, вести наукові дослідження і творчо застосовувати отримані знання в практичній діяльності) та зміст завдань.

Завантаження

Опубліковано

2018-07-28