Формування гуманістичної спрямованості майбутніх фахівців
Анотація
З’ясовано, що сучасна система вищої освіти ґрунтується на провідних принципах гуманізації, гуманітаризації та демократизації. Гуманістичну спрямованість педагога трактують як: найголовнішу характеристику педагогічної майстерності; спрямованість особистості педагога становлять ідеали, інтереси, ціннісні орієнтації. Розвитку гуманістичної спрямованості майбутніх фахівців сприяють: гуманізація процесу підготовки, практико-орієнтоване навчання на заняттях з педагогічних дисциплін, вивчення провідного педагогічного досвіду, використання інноваційних методів навчанняПосилання
Опольська Марина Вікторівна. Формування гуманістичної спрямованості майбутніх менеджерів-економістів у процесі професійної підготовки // Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук – 13.00.07 – теорія та методика виховання київ – 2009 – 26с.
Учитель Iнна. розвиток гуманістичної спрямованості майбутнього педагога професійного навчання // Науковi записки. – Серія: Проблеми методики фізико-математичної і технологічної освіти. – Випуск 9 (ІІІ). – С.70–73.
Мишак О.О. Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля.//Серія «Педагогіка і психологія». – Педагогічні науки. – 2016. № 1(11).– С. 279.
Міняйлова Алевтина Володимирівна. Гуманістичне виховання студентів у навчально-виховному процесі технічних університетів //Автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук – 13.00.07 – теорія та методика виховання. –Миколаїв – 2010.– 25с.
Бочаріна Н.О. Формування гуманістичної спрямованості майбутніх соціальних педагогів у процесі особистісно орієнтованого виховання // Збірник наукових праць КПНУ імені Івана Огієнка, Інституту психології ім. Г.С.Костюка АПН України/ Проблеми сучасної психології. – 2010. Випуск 10.– С. 53–62.
Сопівник Р.В., Мишак О.О. Модель процесу формування гуманістичної спрямованості майбутнього біотехнолога аграрної галузі // Біоресурси і природокористування. 2014. Вип. 3-4. С.180-187.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).