Психологічні особливості іншомовної підготовки дорослих
Анотація
Проаналізовано розумові процеси засвоєння лексичних одиниць іноземної мови, нейрофізіологічні механізми переходу від сприйняття іншомовної лексики до їх розуміння та вживання в мовленні, причини виникнення «мовної тривожності» та «мовних бар’єрів», що негативно впливають на процес засвоєння іншомовної лексики та шляхи їх подолання.
Посилання
П. П. Блонский, "Развитие представлений в школьном возрасте" : избр. психол. произведения. Москва, Россия: Просвещение, 1964.
Л. В. Вікторова, "Навчання іноземних мов студентів нефілологічних спеціальностей: сучасні підходи, методи та умови", Нові технології навчання: наук.-метод. зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України, вип. 63, Ч.2, с. 20-28, 2010.
Л. В. Вікторова, О. С. Комарова, "Використання імітаційно-ігрового підходу у процесі вивчення іноземної мови", Вища школа, №9, с. 62-67, 2012.
А. М. Гуржій, Ю. О. Жук, В. П. Волинський, "Засоби навчання" : навчальний посібник для студентів вузів та слухачів підвищення кваліфікації. Київ, Україна: 1997.
Л. С. Выготский, "Мышление и речь". Москва, Россия: Лабиринт, 2001.
А. І. Дьомін, П. Г. Лузан, О. А. Дьомін, "Теоретичні і методичні основи формування вмінь та навичок професійної термінології", Педагогіка і психологія професійної освіти, №3, с. 51-62, 1999.
М. В. Лила, "Врахування особливостей сприймання в засвоєнні лексичних одиниць іноземної мови", Психолінгвістика, № 2, с. 3442, 2008.
Г. К. Лозанов, Суггестология. София, Болгария: 1971.
Г. О. Макаричева, "Нейрофізіологічний аналіз сприйняття емоційно значущих стимулів у людини" : автореф. дис. … канд. біол. наук : спеціальність 03.00.13 «Фізіологія людини і тварин». Сімферополь, Україна: 2010.
В. В. Петрусинский, "Акмеологические основы построения автоматизированных систем интенсивного обучения" : дисс. … д-ра педагог. наук : 19.00.13. Москва, Россия: Российская академия управления, 1994.
C. Haekyung, "Korean elementary esol students` English language anxiety and defense mechanism in the esol and mainstream classes: theoretical and pedagogical implications for tesol" : diss. … Doctor of Philosophy, USA: The Florida State University, 2006.
Завантаження
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).