Аналіз підходів до виховання творчої самодіяльності учнів підліткового віку у науковій літературі»

Автор(и)

  • L. P. Kyrychevska

Анотація

На кожному конкретному етапi розвитку суспільства домінують певнi орiєнтири, якi задають напрямок у вирiшеннi проблем виховання поколiння, що пiдростає. Зараз такими орiєнтирами є творчий та естетичний фактори, що визначають основу духовностi людини. Орiєнтацiя на творчiсть – головна умова створення системи гуманістичного виховання, що дозволяє сформувати незалежну, вiльну, яскраву, самобутню особистiсть. У статті проаналізовано наукові роботи видатних педагогів, психологів та філософів, які у своїх працях доводять думку, що навчання не може бути зведене лише до придбання умінь та навичок, воно є засобом для досягнення свого вищого призначення, самоактуалізації та самовираження у творчості. Це підтверджується тим, що творча діяльність особистості допомагає виявленню особистісних якостей, таких як активність, відповідальність, самостійність, творчий підхід до справи, рівень розвитку інтелекту, вміння ясно виражати свої думки, що є характеристикою успішного випускника загальноосвітнього навчального закладу. А також наголошено на важливості ступенів розвитку самодіяльності відповідно до ступенів природного розвитку дитини. В світлі педагогічного знання подається аналіз специфіки творчої самодіяльності учнів, осмислюються поняття «самоактуалізація», «самодіяльність», «активність особистості», «творчість».

Завантаження

Опубліковано

2019-01-02