Дотримання норм академічної доброчесності у закладах вищої освіти США
DOI:
https://doi.org/10.31548/hspedagog15(1).2024.75-81Анотація
Розглянуто особливості дотримання норм академічної доброчесності у закладах вищої освіти Сполучених Штатів Америки. В університетах США створено спеціальні Відділи академічної доброчесності, завданням яких є контроль за дотриманням норм академічної доброчесності всіх причетних до освітнього процесу. В усіх закладах вищої освіти цієї країни розроблено Кодекси академічної доброчесності. Кодекси містять правила і принципи в яких обґрунтовано порядну освітню поведінку в межах своєї спільноти, розроблено норми, які уможливлюють недопущення проявів академічної недоброчесності. Проаналізовано роботу Відділу академічної доброчесності та показано його спрямування. З метою попередження, розгляду і фіксації порушення академічної доброчесності у США розроблена законодавча процедура у формі документу (Charge of Academic Dishon-Form). В університетах США створені Центри академічної доброчесності. Такі Центри визначають академічну доброчесність як сукупність п’яти фундаментальних цінностей: чесність, довіра, справедливість, повага, відповідальність. Виокремлено інструменти за допомогою яких забезпечується культура академічної доброчесності у США. З цією метою проведено аналіз освітнього процесу університету Чикаго, університету штату Каліфорнія в Нортріджі, університету Південної Кароліни, університету Стівенсона в Меріленді, університету Західного Кентуккі, Університету штату Нью-Джерсі. В університетах США академічну доброчесність прийнято за норму, яка перетворилася на традиційний, обов’язковий елемент освіти. Для академічної спільноти розроблені Стандарти поведінки в університетах США. Це є Кодекси честі. Показано основні інституційні засоби у США в сфері академічної доброчесності.
Посилання
Nedypich A. V., Vasylenko V. YU. Osoblyvosti dotrymannya pryntsypiv akademichnoyi dobrochesnosti: zarubizhnyy dosvid. Visnyk student·sʹkoho naukovoho tovarystva Donetsʹkoho natsionalʹnoho universytetu imeni Vasylya Stusa. Tom 1 / Red. kol. Khadzhynov I. V. (holova) ta in. Vinnytsya : DonNU imeni Vasylya Stusa, 2022. Vyp. 14. T. 1. 234-238
Osnovy akademichnoyi dobrochesnosti. https://elearning.sumdu.edu.ua/free_content/lectured:40e485aecd9c375448e4927947e5c4c5e43d113c/20200327102201/712828/index.html
Slobodyanyuk O. M. Rolʹ naukovo-pedahohichnoho kolektyvu u formuvanni kulʹtury akademichnoyi dobrochesnosti studentiv. Visnyk Vinnytsʹkoho politekhnichnoho instytutu. 2018. № 6. 134-139.
Gullifer, J.M, and Tyson, G.A. Who has read the policy on plagiarism? Unpacking students’ understanding of plagiarism. Studies in Higher Education. 2014. 39(7). 12021218.
Jordan, M., & Belkin, D. Foreign students seen cheating more than domestic ones. Wall Street Journal, 2016. https://on.wsj.com/2p06rGr. Accessed 2019.
Taylor, Z., Bicak, I. Academic Honesty, Linguistic Dishonesty: Analyzing and Readability and Translation of Academic Integrity and Honesty Policies and U.S. Postsecondary Institutions. Journal of Academic Ethics, 2019. 17, 115.
Завантаження
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).