Oсобливості використання експресивних засобів у англомовних текстах малої форми



L S Kozub, Yu M Dmytrenko

Анотація


У статті розглядаються особливості текстів малої форми, зокрема засоби створення експресії у таких текстах. Констатується відсутність єдності у підходах до тлумачення й термінологічного визначення тексту малої форми, їх жанрового розмаїття та класифікації. Простежується та аналізується зв'язок між мовностилістичними засобами та прийомами, що вживають у різних текстах малої форми та їхньою метою – підвищити емоційний вплив на читачів, посилити увагу до тексту, проінформувати аудиторію. Визначено, що використання тих чи інших засобів створення експресії у малоформатних текстах зумовлюється їхньою жанровою належністю та різним функціональним призначенням.


Повний текст:

PDF

Посилання


Babenko, O.V. (2013). Problematyka maloformatnykh tekstiv: zhanr prytchi v suchasnii literaturi [Issues of small-format texts: the parable genre in modern literature].Proceedings of National University “Ostroh Academy”. Series: Philological, 38, 147-148.

Vakhytova, H. V. (2007). Sposoby peredachi vnutrenney ekspressivnosti teksta [Methods of conveying the internal expressiveness of the text]. Ufa, 30.

Gridin, V. N. (1990). Ekspressivnost [Expressiveness]. Moskow: Sovetskaya entsiklopediya, 591.

Kozub, L. S. (2005). Sotsiolingvistichni osoblyvosti prosodychnoyi organizatsiyi tekstu angiyiskoyi komertsiynoyi telereklamy (eksperymentalno-fonetychne doslidzhennya) [Sociolinguistic Peculiarities of the Prosodic Organization of English Television Commercials: An Experimental Phonetic Study]. Zaporizhia, 226.

Leontev, A. A. (1969). Yazyk, rech, rechevaya deyatelnost [Language, speech, speech activity]. Moscow: Prosveshchenie, 214.

Lomonosova, E. S. (2015). Zhanrovyie osobennosti tekstov maloyi formy [Genre peculiarities of small texts]. Universum: Philology and art history: an electronic scientific journal, 3-4 (17).

Lomonosova, K. S. (2013). Teksty maloii formy: movnostylistychnyy aspekt [Small texts: linguistic stylistic aspect]. Herald of Lviv University. Series: Journalism. 38, 325–333.

Lomonosova, K. S. (2016). Funktsionalno-komunikatsiyna systema malykh tekstovykh form u mas-media: struktura i typolohiya (na materiali presovykh ta internet-vydan) [Functional and communicational system of small texts in media: structure and typology (based on press and Internet publications)]. Kiev, 20.

Matveeva, T. V. (1986). Leksicheskaya ekspresivnost v yazyike [Lexical expressiveness in language]. Sverdlovsk: Publishing house in Uralsk State. Un., 91.

Panchenko, K. I. (2013). Linhvistychni osoblyvosti tekstiv maloyi formy [Linguistic peculiarities of small texts]. Herald of National Ostrog akademiya. Series: Phylological, 38, 213-214.

Prokopenko, N. M. (2016 ). Mali tekstovi formy humorystychnoho dyskursu [Small text form humoristichnoho discourse]. Philological treatises, Vol.8,1, 54-61.

Taranenko, L. I. (2016). Prosodychni zasoby aktualizatsiyi anhliyskykh folklornykh tekstiv maloyi formy (eksperymentalno-fonetychne doslidzhennya [Prosodic Means Actualizing English Small Form Folk Texts (an Experimental Phonetic Study)], 21-22.

Akademichnyy tlumachnyy slovnyk ukrayinskoii movy [Academic Explanatory Dictionary of the Ukrainian language]. Available at: http://sum.in.ua/s/

Yazykovyie sredstva sozdaniya ekspressivnosty [Language means for creating expressivemess]. Available at: http://bibliofond.ru/view.aspx?id=887638#1

Isherwood, Ch. Sly Alchemy From That Lamp. Available at: https://www.nytimes.com/2014/03/21/theater/aladdin-tweaks-the-disney-formula-with-breezy-insouciance

List of Commercial Slogans. Available at: https://www.scribd.com/doc/59453217/List-of-Commercial-Slogans

Szczepanik, M. Multimodal Discourse Analysis of Print Advertisements: Neologisms and Metaphors in Advertising: Master"s Diploma Thesis. Available at: http://is.muni.cz/th/282175/ff_m/M.A.Thesis_plus_App.pdf

TV-Buzer. Available at: http://www.tvbuzer.com/tv-shows/Doctor-Who


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.