Oсобливості використання експресивних засобів у англомовних текстах малої форми
DOI:
https://doi.org/10.31548/philolog0(263).2017.0208%20-%20215Анотація
У статті розглядаються особливості текстів малої форми, зокрема засоби створення експресії у таких текстах. Констатується відсутність єдності у підходах до тлумачення й термінологічного визначення тексту малої форми, їх жанрового розмаїття та класифікації. Простежується та аналізується зв'язок між мовностилістичними засобами та прийомами, що вживають у різних текстах малої форми та їхньою метою – підвищити емоційний вплив на читачів, посилити увагу до тексту, проінформувати аудиторію. Визначено, що використання тих чи інших засобів створення експресії у малоформатних текстах зумовлюється їхньою жанровою належністю та різним функціональним призначенням.
Посилання
Babenko, O.V. (2013). Problematyka maloformatnykh tekstiv: zhanr prytchi v suchasnii literaturi [Issues of small-format texts: the parable genre in modern literature].Proceedings of National University “Ostroh Academy”. Series: Philological, 38, 147-148.
Vakhytova, H. V. (2007). Sposoby peredachi vnutrenney ekspressivnosti teksta [Methods of conveying the internal expressiveness of the text]. Ufa, 30.
Gridin, V. N. (1990). Ekspressivnost [Expressiveness]. Moskow: Sovetskaya entsiklopediya, 591.
Kozub, L. S. (2005). Sotsiolingvistichni osoblyvosti prosodychnoyi organizatsiyi tekstu angiyiskoyi komertsiynoyi telereklamy (eksperymentalno-fonetychne doslidzhennya) [Sociolinguistic Peculiarities of the Prosodic Organization of English Television Commercials: An Experimental Phonetic Study]. Zaporizhia, 226.
Leontev, A. A. (1969). Yazyk, rech, rechevaya deyatelnost [Language, speech, speech activity]. Moscow: Prosveshchenie, 214.
Lomonosova, E. S. (2015). Zhanrovyie osobennosti tekstov maloyi formy [Genre peculiarities of small texts]. Universum: Philology and art history: an electronic scientific journal, 3-4 (17).
Lomonosova, K. S. (2013). Teksty maloii formy: movnostylistychnyy aspekt [Small texts: linguistic stylistic aspect]. Herald of Lviv University. Series: Journalism. 38, 325–333.
Lomonosova, K. S. (2016). Funktsionalno-komunikatsiyna systema malykh tekstovykh form u mas-media: struktura i typolohiya (na materiali presovykh ta internet-vydan) [Functional and communicational system of small texts in media: structure and typology (based on press and Internet publications)]. Kiev, 20.
Matveeva, T. V. (1986). Leksicheskaya ekspresivnost v yazyike [Lexical expressiveness in language]. Sverdlovsk: Publishing house in Uralsk State. Un., 91.
Panchenko, K. I. (2013). Linhvistychni osoblyvosti tekstiv maloyi formy [Linguistic peculiarities of small texts]. Herald of National Ostrog akademiya. Series: Phylological, 38, 213-214.
Prokopenko, N. M. (2016 ). Mali tekstovi formy humorystychnoho dyskursu [Small text form humoristichnoho discourse]. Philological treatises, Vol.8,1, 54-61.
Taranenko, L. I. (2016). Prosodychni zasoby aktualizatsiyi anhliyskykh folklornykh tekstiv maloyi formy (eksperymentalno-fonetychne doslidzhennya [Prosodic Means Actualizing English Small Form Folk Texts (an Experimental Phonetic Study)], 21-22.
Akademichnyy tlumachnyy slovnyk ukrayinskoii movy [Academic Explanatory Dictionary of the Ukrainian language]. Available at: http://sum.in.ua/s/
Yazykovyie sredstva sozdaniya ekspressivnosty [Language means for creating expressivemess]. Available at: http://bibliofond.ru/view.aspx?id=887638#1
Isherwood, Ch. Sly Alchemy From That Lamp. Available at: https://www.nytimes.com/2014/03/21/theater/aladdin-tweaks-the-disney-formula-with-breezy-insouciance
List of Commercial Slogans. Available at: https://www.scribd.com/doc/59453217/List-of-Commercial-Slogans
Szczepanik, M. Multimodal Discourse Analysis of Print Advertisements: Neologisms and Metaphors in Advertising: Master"s Diploma Thesis. Available at: http://is.muni.cz/th/282175/ff_m/M.A.Thesis_plus_App.pdf
TV-Buzer. Available at: http://www.tvbuzer.com/tv-shows/Doctor-Who
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).