Основні види самостійної роботи студентів немовних факультетів



N V Yaremenko

Анотація


У зв’язку із зменшенням аудиторних годин на вивчення англійської мови самостійна робота є необхідним елементом навчального процесу студентів. Метою даної публікації є визначення основних видів самостійної роботи студентів немовних спеціальностей. Установлено, що існує чотири основні види самостійної роботи студентів: самостійна робота за зразком, конструктивно-варіативні, евристичні та самостійні роботи з елементами наукового дослідження. Зясовано, що кожен із цих видів самостійної роботи є необхідним в залежності від мети навчання. Самостійні роботи за зразком полягають у виконанні різноманітних вправ та дозволяють краще засвоїти новий матеріал, але не розвивають творчої активності. Конструктивно-варіативні самостійні роботи сприяють розвитку у студентів уміння аналізувати, порівнювати факти та явища та створюють умови для розвитку творчої самостійної роботи студентів у подальшому. Евристичні роботи (когнітивного, креативного та оргдіяльнісного типу) вчать самостійно формулювати навчальне завдання та розробляти план його рішення. Найскладнішим видом самостійної роботи вважають самостійну роботу з елементами дослідження.


Повний текст:

PDF

Посилання


Hlukhovska, N. A. (2016) Formuvannia inshomovnoi kompetentsii studentiv tekhnichnykh spetsialnostei VNZ Ukrainy ahrarnoho profiliu[Formation of foreign language competence of students of technical specialties of higher educational institutions of Ukraine of agrarian profile] Aktualni problemy pedahohiky, psykholohii ta profesiinoi osvity, 1. 69-72.

Kalashnyk, N. H., Vertehel V. L (2005). Samostiina robota – potuzhnyi zasib suchasnoi osvity i vykhovannia [Independent work as a powerful method of modern education and training]. Zaporizhzhia: Zaporizkyi natsionalnyi universytet, 326.

Kotova, A. V., Savchenko, N. M. (2014). Pryshcheplennia navychok naukovo-doslidnoi roboty studentam nemovnykh fakultetiv na zaniattiakh z anhliiskoi movy [Scientific and research work inoculation of students of non-philological departments in English language classes] Vykladannia mov u vyshchykh zakladakh osvity, 25, 44− 49.

Mukoviz, O. P. (2010). Formuvannia vmin samostiinoi piznavalnoi diialnosti u studentiv pedahohichnykh VNZ zasobamy informatsiinykh tekhnolohii [Formation of pedagogical university students’ independent cognitive activity by means of information technologies]. Uman: PP Zhovtyi O.O. 180.

Nyzamov, R. A. (1975). Dydaktycheskye osnovi aktyvyzatsyy uchebnoi deiatelnosty studentov [Didactic basic concepts of students’ learning activity activation]. Kazan: Yzd-vo Kazanskoho un-ta, 304.

Tyshchenko, T., Strashko, L. (2005) Osoblyvosti samostiinoi roboty studentiv pedahohichnoho navchalnoho zakladu [Features of pedagogical educational institution students’ independent work] Zb. nauk. prats Poltavskoho pedahohichnoho universytetu imeni V. H. Korolenka. Poltava, 7 (46), 276 – 281.

Kharlamov, Y. F. (1990). Pedahohyka [Pedagogics] Moskva : Vissh.shk., 576.

Khutorskoi, O. Orhanizatsiia evrystychnoho navchannia [Organisation of heuristic learning]. Available at: http://ru.osvita.ua/school/method/3707/

Yalovyi, S. V. Vydy ta dydaktychni zavdannia samostiinoi roboty studentiv [Types and didactic tasks for students’ independent work]. Available at: http://www.rusnauka.com/12_EN_2008/Pedagogica/31135.doc.htm

Yaremenko, N. V. (2016) Deiaki shliakhy intensyfikatsii vykladannia anhliiskoi movy studentam nemovnykh spetsialnostei [Some ways to intensify the teaching of English to students of non-linguistic specialties] Aktualni problemy pedahohiky, psykholohii ta profesiinoi osvity, 1. 17-21.


Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.