Основні види самостійної роботи студентів немовних факультетів
DOI:
https://doi.org/10.31548/philolog0(281).2018.0247%20-%20253Анотація
У зв’язку із зменшенням аудиторних годин на вивчення англійської мови самостійна робота є необхідним елементом навчального процесу студентів. Метою даної публікації є визначення основних видів самостійної роботи студентів немовних спеціальностей. Установлено, що існує чотири основні види самостійної роботи студентів: самостійна робота за зразком, конструктивно-варіативні, евристичні та самостійні роботи з елементами наукового дослідження. З’ясовано, що кожен із цих видів самостійної роботи є необхідним в залежності від мети навчання. Самостійні роботи за зразком полягають у виконанні різноманітних вправ та дозволяють краще засвоїти новий матеріал, але не розвивають творчої активності. Конструктивно-варіативні самостійні роботи сприяють розвитку у студентів уміння аналізувати, порівнювати факти та явища та створюють умови для розвитку творчої самостійної роботи студентів у подальшому. Евристичні роботи (когнітивного, креативного та оргдіяльнісного типу) вчать самостійно формулювати навчальне завдання та розробляти план його рішення. Найскладнішим видом самостійної роботи вважають самостійну роботу з елементами дослідження.
Посилання
Hlukhovska, N. A. (2016) Formuvannia inshomovnoi kompetentsii studentiv tekhnichnykh spetsialnostei VNZ Ukrainy ahrarnoho profiliu[Formation of foreign language competence of students of technical specialties of higher educational institutions of Ukraine of agrarian profile] Aktualni problemy pedahohiky, psykholohii ta profesiinoi osvity, 1. 69-72.
Kalashnyk, N. H., Vertehel V. L (2005). Samostiina robota – potuzhnyi zasib suchasnoi osvity i vykhovannia [Independent work as a powerful method of modern education and training]. Zaporizhzhia: Zaporizkyi natsionalnyi universytet, 326.
Kotova, A. V., Savchenko, N. M. (2014). Pryshcheplennia navychok naukovo-doslidnoi roboty studentam nemovnykh fakultetiv na zaniattiakh z anhliiskoi movy [Scientific and research work inoculation of students of non-philological departments in English language classes] Vykladannia mov u vyshchykh zakladakh osvity, 25, 44− 49.
Mukoviz, O. P. (2010). Formuvannia vmin samostiinoi piznavalnoi diialnosti u studentiv pedahohichnykh VNZ zasobamy informatsiinykh tekhnolohii [Formation of pedagogical university students’ independent cognitive activity by means of information technologies]. Uman: PP Zhovtyi O.O. 180.
Nyzamov, R. A. (1975). Dydaktycheskye osnovi aktyvyzatsyy uchebnoi deiatelnosty studentov [Didactic basic concepts of students’ learning activity activation]. Kazan: Yzd-vo Kazanskoho un-ta, 304.
Tyshchenko, T., Strashko, L. (2005) Osoblyvosti samostiinoi roboty studentiv pedahohichnoho navchalnoho zakladu [Features of pedagogical educational institution students’ independent work] Zb. nauk. prats Poltavskoho pedahohichnoho universytetu imeni V. H. Korolenka. Poltava, 7 (46), 276 – 281.
Kharlamov, Y. F. (1990). Pedahohyka [Pedagogics] Moskva : Vissh.shk., 576.
Khutorskoi, O. Orhanizatsiia evrystychnoho navchannia [Organisation of heuristic learning]. Available at: http://ru.osvita.ua/school/method/3707/
Yalovyi, S. V. Vydy ta dydaktychni zavdannia samostiinoi roboty studentiv [Types and didactic tasks for students’ independent work]. Available at: http://www.rusnauka.com/12_EN_2008/Pedagogica/31135.doc.htm
Yaremenko, N. V. (2016) Deiaki shliakhy intensyfikatsii vykladannia anhliiskoi movy studentam nemovnykh spetsialnostei [Some ways to intensify the teaching of English to students of non-linguistic specialties] Aktualni problemy pedahohiky, psykholohii ta profesiinoi osvity, 1. 17-21.
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).