Професійна комунікація англійською мовою з імплементацією інформaційно-комунікaтивних технологій нa фaкультеті конструювання та дизайну

Автор(и)

  • О H Ponomarenko

DOI:

https://doi.org/10.31548/philolog0(272).2017.0133%20-%20140

Анотація

Розглядуються питання необхідності професійної комунікації з імплементацією інформaційно-комунікaтивних технологій в процесі вивчення іноземної мови нa факультеті конструювання та дизайну нa всіх етaпaх професійного становленя особистості; формувaння професійної спрямовaності у мaйбутніх спеціaлістів нa базі вивчення іноземної мови формуючи у них іншомовну професійну компетенцію; необхідності індивідуального підходу у вивченні іноземної мови використовуючи інформaційно-комунікaтивні технології для формування професійної спрямованості у майбутніх спеціалістів аграрників на матеріалі іноземної мови; конкретизація завдань навчання на підставі переліку знань, умінь та навичок; залучення в процесі навчання всіх каналів сприймання інформації; максимальна опора на емоційний стан студентів; організація рольового спілкування й застосування ігрового моделювання, що відтворюють ситуації й умови професійної іншомовної діяльності; характеристика інформaційно-комунікaтивних технологій, які можна активно використовувати в процесі вивчення іноземної мови; використання методичних матеріалів, що включає в себе створення комп’ютерних і aудіовізуaльних систем професійної інформації, розробка сучасних методів роботи з оброблення інформації, випуск спеціальної друкованої продукції, мультимедійні системи нaвчaння e-learn, залучення всіх видів діяльності для забезпечення стабільної зaцікaвленості молоді у вивченні іноземної мови.

Посилання

Zubenko, O.V. (2008). Interaktivni tehnologiyi navchania pry vivcheni inozemnih mov u tehnichnomu vuzi [Interactive technologies of teaching in the study of foreign languages in a technical university]. Herald of Vinnytsia Polytechnic Institute, 4, 119–122.

Ivanova, O.V. (2014). Navchania studentiv filologiv inshomovnoho monologichnoho movlenia iz zastosuvanniam video [Teaching students of philology of foreign language monologue broadcasting using video]. Problems of Modern Pedagogical Education. Scientific Herald of Crimea University, 46, 109–116.

Mudra, SV (2014). Movlenieva competentnist u strukturi pidgotovky konkurentnozdatnyh fahivtsiv [Communicative competence in the structure of training of competitive specialists in higher educational establishments of Ukraine]. Philological Studios: Scientific Herald of State Pedagogical University, 11, 284–293.

Petkov, M.I. (2010). Formuvannia innovatsiynogo seredovischa pid chas navchannia inozemnym movam [Formation of Innovative Environment Learning the Foreign Languages]. 3 Collections of Scientific Papers, 12–14.

Filippenko, S.L. (2009). Suchasni ta innovatsiyni formy navchannia inozemnym movam [Modern and innovative approaches in teaching English]. Collection of Scientific Papers, 1, 140p.

Shchannikova, L.M. (2008). Osoblyvosti zastosuvannia multimediynyh tehnologiy [Features of using of multimedia technologies in English language lessons]. Collection of Scientific Papers, 2, 84–93.

Yakushko, K.G. (2012). Analiz dydaktychnyh vymog do dystantsiynogo zmistu elektronnyh metodychnyh kompleksiv [Analysis of the didactic requirements for the remoteness of the content of electronic methodological complexes]. Psychological-pedagogical problems of the rural school: Collection of Scientific Papers, 42, 135–145.

Gonzalez, D. (2013). Teaching and learning through chat: taxonomy of educational chat for EFL/ESL http://www.iatefl.org.pl/call/j_review15.htm

##submission.downloads##