Професійна комунікація англійською мовою з імплементацією інформaційно-комунікaтивних технологій нa фaкультеті конструювання та дизайну
DOI:
https://doi.org/10.31548/philolog0(272).2017.0133%20-%20140Анотація
Розглядуються питання необхідності професійної комунікації з імплементацією інформaційно-комунікaтивних технологій в процесі вивчення іноземної мови нa факультеті конструювання та дизайну нa всіх етaпaх професійного становленя особистості; формувaння професійної спрямовaності у мaйбутніх спеціaлістів нa базі вивчення іноземної мови формуючи у них іншомовну професійну компетенцію; необхідності індивідуального підходу у вивченні іноземної мови використовуючи інформaційно-комунікaтивні технології для формування професійної спрямованості у майбутніх спеціалістів аграрників на матеріалі іноземної мови; конкретизація завдань навчання на підставі переліку знань, умінь та навичок; залучення в процесі навчання всіх каналів сприймання інформації; максимальна опора на емоційний стан студентів; організація рольового спілкування й застосування ігрового моделювання, що відтворюють ситуації й умови професійної іншомовної діяльності; характеристика інформaційно-комунікaтивних технологій, які можна активно використовувати в процесі вивчення іноземної мови; використання методичних матеріалів, що включає в себе створення комп’ютерних і aудіовізуaльних систем професійної інформації, розробка сучасних методів роботи з оброблення інформації, випуск спеціальної друкованої продукції, мультимедійні системи нaвчaння e-learn, залучення всіх видів діяльності для забезпечення стабільної зaцікaвленості молоді у вивченні іноземної мови.
Посилання
Zubenko, O.V. (2008). Interaktivni tehnologiyi navchania pry vivcheni inozemnih mov u tehnichnomu vuzi [Interactive technologies of teaching in the study of foreign languages in a technical university]. Herald of Vinnytsia Polytechnic Institute, 4, 119–122.
Ivanova, O.V. (2014). Navchania studentiv filologiv inshomovnoho monologichnoho movlenia iz zastosuvanniam video [Teaching students of philology of foreign language monologue broadcasting using video]. Problems of Modern Pedagogical Education. Scientific Herald of Crimea University, 46, 109–116.
Mudra, SV (2014). Movlenieva competentnist u strukturi pidgotovky konkurentnozdatnyh fahivtsiv [Communicative competence in the structure of training of competitive specialists in higher educational establishments of Ukraine]. Philological Studios: Scientific Herald of State Pedagogical University, 11, 284–293.
Petkov, M.I. (2010). Formuvannia innovatsiynogo seredovischa pid chas navchannia inozemnym movam [Formation of Innovative Environment Learning the Foreign Languages]. 3 Collections of Scientific Papers, 12–14.
Filippenko, S.L. (2009). Suchasni ta innovatsiyni formy navchannia inozemnym movam [Modern and innovative approaches in teaching English]. Collection of Scientific Papers, 1, 140p.
Shchannikova, L.M. (2008). Osoblyvosti zastosuvannia multimediynyh tehnologiy [Features of using of multimedia technologies in English language lessons]. Collection of Scientific Papers, 2, 84–93.
Yakushko, K.G. (2012). Analiz dydaktychnyh vymog do dystantsiynogo zmistu elektronnyh metodychnyh kompleksiv [Analysis of the didactic requirements for the remoteness of the content of electronic methodological complexes]. Psychological-pedagogical problems of the rural school: Collection of Scientific Papers, 42, 135–145.
Gonzalez, D. (2013). Teaching and learning through chat: taxonomy of educational chat for EFL/ESL http://www.iatefl.org.pl/call/j_review15.htm
##submission.downloads##
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).