Проблемні аспект використання тренінгових технологій в економічній освіті
Abstract
Сучасній економічній галузі потрібні креативні і самостійні фахівці здатні до розв’язання економічних проблем, прийняття рішень, самовдосконалення. У зв’язку з цим вища освіта поступово переходить на використання тренінгових технологій, що свідчить про необхідність підготовки майбутніх викладачів економіки до їх застосування. З метою досягнення максимальної ефективності тренінгових технологій, автором були виявлені проблемні аспекти їх використання та запропоновані способи їх подолання. До основних проблем були віднесені: ігнорування механізмів перевірки потреби в тренінгу; відсутність практики використання інтерактивних матеріалів при проведенні тренінгу; незадовільне володіння викладачами різноманітними інноваційними технологіями навчання; виникнення складностей при підтриманні групової динаміки; не володіння викладачем педагогічною діагностикою, методикою аналізу й оцінювання тренінгу. Для вирішення цих проблемних аспектів автор запропонував внести зміни до навчального плану – додати дисципліни «Інформаційно-комунікаційні технології в вищій економічній освіті» і «Освітні вимірювання в навчанні економіки». Також він пропонує збагатити зміст цих дисциплін і курсу «Методика викладання економічних дисциплін» спеціальними завданнями.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Relationship between right holders and users shall be governed by the terms of the license Creative Commons Attribution – non-commercial – Distribution On Same Conditions 4.0 international (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).