Проблемні аспект використання тренінгових технологій в економічній освіті
Анотація
Сучасній економічній галузі потрібні креативні і самостійні фахівці здатні до розв’язання економічних проблем, прийняття рішень, самовдосконалення. У зв’язку з цим вища освіта поступово переходить на використання тренінгових технологій, що свідчить про необхідність підготовки майбутніх викладачів економіки до їх застосування. З метою досягнення максимальної ефективності тренінгових технологій, автором були виявлені проблемні аспекти їх використання та запропоновані способи їх подолання. До основних проблем були віднесені: ігнорування механізмів перевірки потреби в тренінгу; відсутність практики використання інтерактивних матеріалів при проведенні тренінгу; незадовільне володіння викладачами різноманітними інноваційними технологіями навчання; виникнення складностей при підтриманні групової динаміки; не володіння викладачем педагогічною діагностикою, методикою аналізу й оцінювання тренінгу. Для вирішення цих проблемних аспектів автор запропонував внести зміни до навчального плану – додати дисципліни «Інформаційно-комунікаційні технології в вищій економічній освіті» і «Освітні вимірювання в навчанні економіки». Також він пропонує збагатити зміст цих дисциплін і курсу «Методика викладання економічних дисциплін» спеціальними завданнями.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).