Взаємооцінювання та самооцінювання як ключові фактор формування навичок автономного навчання бакалаврів в умовах університетської освіт

Authors

  • Yu. Е. Lavrysh

Abstract

Сучасна європейська освітня політика  вбачає взаємозалежність між економічним розвитком суспільства та рівнем сформованості фахових компетентностей. У статті розглянуто питання розвитку автономного навчання за допомогою застосування стратегій альтернативного оцінювання. Навички автономного навчання  та саморозвитку є важливими компонентами професійної компетентності фахівця, що передбачає здатність приймати ключові рішення, брати на себе відповідальність за результати професійної діяльності та здійснювати критичну рефлексію. Результати спостереження довели, що вміння  критичної рефлексії  стимулюють розвиток навичок автономного навчання та сприяють формуванню навичок критичного мислення і самоорганізації.

References

Benson, P. (2006). Autonomy in language teaching and learning. Language Teaching, 40, 21–40. doi:10.1017/S0261444806003958

Cotterall, S. (2000). Promoting learner autonomy through the curriculum: principles for designing language courses. ELT Journal, 54(2), 109-117. https://doi.org/10.1093/elt/54.2.109

Dickenson, L. (1995). Autonomy and Motivation. A Literature Review Systems, 23,165-174. http://dx.doi.org/10.1016/0346-251X(95)00005-5

Gholami, H. (2016). Self-assessment and Language Autonomy. Theory and Practice in Language Studies, 6( 1), 46-51.

http://dx.doi.org/10.17507/tpls.0601.06

Hoidn, S., K. Kärkkäinen (2014). Promoting Skills for Innovation in Higher Education: A Literature Review on the Effectiveness of Problem-based Learning and of Teaching Behavior. OECD Education Working Papers, 100, 38. http://dx.doi.org/10.1787/5k3tsj67l226-en

Lee, Y. (2005). Self-assessment as an Autonomous Learning Tool in an Interpretation Classroom. Meta,50(4). doi:10.7202/019869ar ooOooooo

O’Connor, P. Chrome, K., Farrar, R. (2014) What is autonomous learning? Discourse: Learning and Teaching in Philosophical and Religious Studies, 2014.- 9 (1).

Tholin, J. (2008). Learner autonomy, self-directed learning and assessment: lessons from Swedish experience. Independence. 43, 9-12.

Published

2019-01-02