Взаємооцінювання та самооцінювання як ключові фактор формування навичок автономного навчання бакалаврів в умовах університетської освіт
Анотація
Сучасна європейська освітня політика вбачає взаємозалежність між економічним розвитком суспільства та рівнем сформованості фахових компетентностей. У статті розглянуто питання розвитку автономного навчання за допомогою застосування стратегій альтернативного оцінювання. Навички автономного навчання та саморозвитку є важливими компонентами професійної компетентності фахівця, що передбачає здатність приймати ключові рішення, брати на себе відповідальність за результати професійної діяльності та здійснювати критичну рефлексію. Результати спостереження довели, що вміння критичної рефлексії стимулюють розвиток навичок автономного навчання та сприяють формуванню навичок критичного мислення і самоорганізації.
Посилання
Benson, P. (2006). Autonomy in language teaching and learning. Language Teaching, 40, 21–40. doi:10.1017/S0261444806003958
Cotterall, S. (2000). Promoting learner autonomy through the curriculum: principles for designing language courses. ELT Journal, 54(2), 109-117. https://doi.org/10.1093/elt/54.2.109
Dickenson, L. (1995). Autonomy and Motivation. A Literature Review Systems, 23,165-174. http://dx.doi.org/10.1016/0346-251X(95)00005-5
Gholami, H. (2016). Self-assessment and Language Autonomy. Theory and Practice in Language Studies, 6( 1), 46-51.
http://dx.doi.org/10.17507/tpls.0601.06
Hoidn, S., K. Kärkkäinen (2014). Promoting Skills for Innovation in Higher Education: A Literature Review on the Effectiveness of Problem-based Learning and of Teaching Behavior. OECD Education Working Papers, 100, 38. http://dx.doi.org/10.1787/5k3tsj67l226-en
Lee, Y. (2005). Self-assessment as an Autonomous Learning Tool in an Interpretation Classroom. Meta,50(4). doi:10.7202/019869ar ooOooooo
O’Connor, P. Chrome, K., Farrar, R. (2014) What is autonomous learning? Discourse: Learning and Teaching in Philosophical and Religious Studies, 2014.- 9 (1).
Tholin, J. (2008). Learner autonomy, self-directed learning and assessment: lessons from Swedish experience. Independence. 43, 9-12.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).