Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у системі шкільної освіт
Abstract
З’ясовано особливості критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів у системі шкільної освіти. Виокремлено основні функції оцінювання навчальних досягнень учнів. Зазначено характеристики якості знань взаємопов'язані між собою і які доповнюють одна одну. Названі вище орієнтири покладено в основу чотирьох рівнів навчальних досягнень учнів: початкового, середнього, достатнього, високого.
References
Критерії оцінювання. Освіта ua. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://osvita.ua/school/estimation/2358/
Остапчук С. Оцінювання навчальних досягнень учнів у вітчизняних за-гальноосвітніх навчальних закладах кінця ХІХ – початку ХХ ст. [Електронний ресурс]
Режим доступу: http://ipa.udpu.org.ua/article/viewFile/83612/79111
Выготский Л.С. Педагогическая психология / под ред. В.В. Давыдова. Москва : Педагогика, 1991. С. 415.
Выготский Л.С. Собрание сочинений: В 6-ти т. Т.2. Проблемы общей психологии / под ред. В.В. Давыдова. Москва: Педагогика, 1982. 504 с., С. 154.
Д. В. Ситник. До проблеми оцінювання навчальних досягнень учнів в си-стемі компетентісного навчання. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/7894/1/75.pdf
Наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України
від 13.04.2011 № 329 «Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти». [Електронний ресурс] – Ре-жим доступу: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/z0566-11
Downloads
Published
Issue
Section
License
Relationship between right holders and users shall be governed by the terms of the license Creative Commons Attribution – non-commercial – Distribution On Same Conditions 4.0 international (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).