Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів у системі шкільної освіт

Автор(и)

  • A. P. Chychuk

Анотація

З’ясовано особливості критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів у системі шкільної освіти. Виокремлено основні функції оцінювання навчальних досягнень учнів. Зазначено характеристики якості знань взаємопов'язані між собою і які доповнюють одна одну. Названі вище орієнтири покладено в основу чотирьох рівнів навчальних досягнень учнів: початкового, середнього, достатнього, високого.

Посилання

Критерії оцінювання. Освіта ua. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://osvita.ua/school/estimation/2358/

Остапчук С. Оцінювання навчальних досягнень учнів у вітчизняних за-гальноосвітніх навчальних закладах кінця ХІХ – початку ХХ ст. [Електронний ресурс]

Режим доступу: http://ipa.udpu.org.ua/article/viewFile/83612/79111

Выготский Л.С. Педагогическая психология / под ред. В.В. Давыдова. Москва : Педагогика, 1991. С. 415.

Выготский Л.С. Собрание сочинений: В 6-ти т. Т.2. Проблемы общей психологии / под ред. В.В. Давыдова. Москва: Педагогика, 1982. 504 с., С. 154.

Д. В. Ситник. До проблеми оцінювання навчальних досягнень учнів в си-стемі компетентісного навчання. [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://lib.iitta.gov.ua/7894/1/75.pdf

Наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України

від 13.04.2011 № 329 «Про затвердження Критеріїв оцінювання навчальних досягнень учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти». [Електронний ресурс] – Ре-жим доступу: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/z0566-11

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-01-02