Екзамен як підсумковий етап перевірки отрманих знань учнів у навчально-виховному процесі школ

Authors

  • Renata Brzezińska
  • T. Р. Kuchai

Abstract

У статті висвітлюється екзамен як підсумковий етап перевірки отриманих знань учнів у навчально-виховному процесі школи. Розглядається екзамен, що є підсумковим етапом вивчення усієї дисципліни або її частини і має за мету перевірку знань учнів. Екзамен дає можливість кожному учневі у порівняно короткий проміжок часу осмислити весь пройдений курс у цілому, сконцентрувати увагу на вузлових його моментах, закріпити у пам'яті його основний зміст. Розкрито основні види екзаменів. Описується Державна підсумкова атестація, що проводиться в загальноосвітніх навчальних закладах з предметів, які містяться в інваріантній частині типових навчальних планів за збірниками, затвердженими Міністерством освіти і науки України.

References

Біляковська О. Психологічні аспекти оцінювання успішності учнів. Вісник Львів. ун-ту. 2012. Серія педаг. Вип. 28. С.53–58.

Основні форми контролю знань студентів [Електронний ресурс] – Режим до-ступу: http://osvita.ua/vnz/reports/pedagog/14679/

Методи і форми контролю [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://pidruchniki.com/15880728/pedagogika/metodi_formi_kontrolyu

Проведення ДПА в початковій школі у 2018 році [Електронний ресурс] – Ре-жим доступу: http://osvita.ua/school/certification/34353/

Державна підсумкова атестація [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://uk.wikipedia.org

Наказ № 1547 від 30.12.2014 Про затвердження Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти [Елек-тронний ресурс] – Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0157-15

Как будут проведены школьные экзамены в 2018 году [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://ru.osvita.ua/school/certification/46144/

Published

2019-01-02