Екзамен як підсумковий етап перевірки отрманих знань учнів у навчально-виховному процесі школ
Abstract
У статті висвітлюється екзамен як підсумковий етап перевірки отриманих знань учнів у навчально-виховному процесі школи. Розглядається екзамен, що є підсумковим етапом вивчення усієї дисципліни або її частини і має за мету перевірку знань учнів. Екзамен дає можливість кожному учневі у порівняно короткий проміжок часу осмислити весь пройдений курс у цілому, сконцентрувати увагу на вузлових його моментах, закріпити у пам'яті його основний зміст. Розкрито основні види екзаменів. Описується Державна підсумкова атестація, що проводиться в загальноосвітніх навчальних закладах з предметів, які містяться в інваріантній частині типових навчальних планів за збірниками, затвердженими Міністерством освіти і науки України.References
Біляковська О. Психологічні аспекти оцінювання успішності учнів. Вісник Львів. ун-ту. 2012. Серія педаг. Вип. 28. С.53–58.
Основні форми контролю знань студентів [Електронний ресурс] – Режим до-ступу: http://osvita.ua/vnz/reports/pedagog/14679/
Методи і форми контролю [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://pidruchniki.com/15880728/pedagogika/metodi_formi_kontrolyu
Проведення ДПА в початковій школі у 2018 році [Електронний ресурс] – Ре-жим доступу: http://osvita.ua/school/certification/34353/
Державна підсумкова атестація [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://uk.wikipedia.org
Наказ № 1547 від 30.12.2014 Про затвердження Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти [Елек-тронний ресурс] – Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0157-15
Как будут проведены школьные экзамены в 2018 году [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://ru.osvita.ua/school/certification/46144/
Downloads
Published
Issue
Section
License
Relationship between right holders and users shall be governed by the terms of the license Creative Commons Attribution – non-commercial – Distribution On Same Conditions 4.0 international (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).