Екзамен як підсумковий етап перевірки отрманих знань учнів у навчально-виховному процесі школ
Анотація
У статті висвітлюється екзамен як підсумковий етап перевірки отриманих знань учнів у навчально-виховному процесі школи. Розглядається екзамен, що є підсумковим етапом вивчення усієї дисципліни або її частини і має за мету перевірку знань учнів. Екзамен дає можливість кожному учневі у порівняно короткий проміжок часу осмислити весь пройдений курс у цілому, сконцентрувати увагу на вузлових його моментах, закріпити у пам'яті його основний зміст. Розкрито основні види екзаменів. Описується Державна підсумкова атестація, що проводиться в загальноосвітніх навчальних закладах з предметів, які містяться в інваріантній частині типових навчальних планів за збірниками, затвердженими Міністерством освіти і науки України.Посилання
Біляковська О. Психологічні аспекти оцінювання успішності учнів. Вісник Львів. ун-ту. 2012. Серія педаг. Вип. 28. С.53–58.
Основні форми контролю знань студентів [Електронний ресурс] – Режим до-ступу: http://osvita.ua/vnz/reports/pedagog/14679/
Методи і форми контролю [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://pidruchniki.com/15880728/pedagogika/metodi_formi_kontrolyu
Проведення ДПА в початковій школі у 2018 році [Електронний ресурс] – Ре-жим доступу: http://osvita.ua/school/certification/34353/
Державна підсумкова атестація [Електронний ресурс] – Режим доступу: https://uk.wikipedia.org
Наказ № 1547 від 30.12.2014 Про затвердження Положення про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти [Елек-тронний ресурс] – Режим доступу: http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/z0157-15
Как будут проведены школьные экзамены в 2018 году [Електронний ресурс] – Режим доступу: http://ru.osvita.ua/school/certification/46144/
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).