Організація навчально-виховного процесу з іноземної мов в інклюзивному класі
Abstract
У статті розроблено модель організації навчально-виховного процесу з іноземної мови в інклюзивному класі. Виділено чинники її ефективності, складові компоненти, результат. Подана модель ґрунтується на специфіці предмету «Іноземна мова» й на особливостях організації навчально-виховного процесу на засадах інклюзивної освіти.References
Білас Л.М. Виховання національної самосвідомості старшокласників у про-цесі вивчення іноземної мови: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2005. - 20 с.
Данілавічючє Є.А. Стратегії викладання в інклюзивному навчальному закладі: навчально-методичний посібник / Є.А. Данілавічючє, С.В.Литовченко; за заг. ред. А.А.Колупаєвої. - К.: А.С.К., 2012. - 360 с.
Денисенко О.Д. Головні завдання інклюзивного навчання // Педагогічний вісник. Випуск № 3. - 2012. - С. 76 – 78.
Ілляшенко Т. Інтеграція дітей з особливими освітніми потребами у загально-освітньому навчальному закладі // Завуч. - 2009. - № 19.
Колупаєва А.А. Інклюзивна освіта: реалії та перспективи: Монографія. - К.: Самміт-Книга, 2009. - 272 с.
Крикун А. Психолого-педагогічні умови реалізації компетентнісного підходу в сучасній інклюзивній освіті // Рідна школа. - 2013. - № 11. - С. 77 – 80.
Полонська Т. К. Портфоліо як складова системи моніторингу освітніх досяг-нень учнів основної школи // Педагогіка і психологія. - 2009. - № 3. - С. 99 –110.
Редько В.Засоби формування іншомовної комунікативної компетенції у змісті шкільних підручників з іноземних мов // Рідна школа. - 2010. - № 11. - С. 23 – 32.
Редько В. Г. Місце і роль підручника в навчанні іноземної мови в середній школі // Педагогіка і психологія. - 1998. - № 2. - С. 41 – 47.
Самойлюкевич І. В. Професійна підготовка вчителів іноземних мов до інно-ваційної діяльності в умовах інформаційного суспільства США // Вісник Житомирсь-кого державного університету ім. І. Франка. Випуск № 35. - 2007. - С. 115 – 119.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Relationship between right holders and users shall be governed by the terms of the license Creative Commons Attribution – non-commercial – Distribution On Same Conditions 4.0 international (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).