Організація навчально-виховного процесу з іноземної мов в інклюзивному класі
Анотація
У статті розроблено модель організації навчально-виховного процесу з іноземної мови в інклюзивному класі. Виділено чинники її ефективності, складові компоненти, результат. Подана модель ґрунтується на специфіці предмету «Іноземна мова» й на особливостях організації навчально-виховного процесу на засадах інклюзивної освіти.Посилання
Білас Л.М. Виховання національної самосвідомості старшокласників у про-цесі вивчення іноземної мови: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2005. - 20 с.
Данілавічючє Є.А. Стратегії викладання в інклюзивному навчальному закладі: навчально-методичний посібник / Є.А. Данілавічючє, С.В.Литовченко; за заг. ред. А.А.Колупаєвої. - К.: А.С.К., 2012. - 360 с.
Денисенко О.Д. Головні завдання інклюзивного навчання // Педагогічний вісник. Випуск № 3. - 2012. - С. 76 – 78.
Ілляшенко Т. Інтеграція дітей з особливими освітніми потребами у загально-освітньому навчальному закладі // Завуч. - 2009. - № 19.
Колупаєва А.А. Інклюзивна освіта: реалії та перспективи: Монографія. - К.: Самміт-Книга, 2009. - 272 с.
Крикун А. Психолого-педагогічні умови реалізації компетентнісного підходу в сучасній інклюзивній освіті // Рідна школа. - 2013. - № 11. - С. 77 – 80.
Полонська Т. К. Портфоліо як складова системи моніторингу освітніх досяг-нень учнів основної школи // Педагогіка і психологія. - 2009. - № 3. - С. 99 –110.
Редько В.Засоби формування іншомовної комунікативної компетенції у змісті шкільних підручників з іноземних мов // Рідна школа. - 2010. - № 11. - С. 23 – 32.
Редько В. Г. Місце і роль підручника в навчанні іноземної мови в середній школі // Педагогіка і психологія. - 1998. - № 2. - С. 41 – 47.
Самойлюкевич І. В. Професійна підготовка вчителів іноземних мов до інно-ваційної діяльності в умовах інформаційного суспільства США // Вісник Житомирсь-кого державного університету ім. І. Франка. Випуск № 35. - 2007. - С. 115 – 119.
##submission.downloads##
Опубліковано
Номер
Розділ
Ліцензія
Стосунки між правовласниками і користувачами регулюються на умовах ліцензії Creative Commons Із Зазначенням Авторства – Некомерційна – Поширення На Тих Самих Умовах 4.0 Міжнародна (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див.The Effect of Open Access).