Компонент і критерії підготовленості майбутніх вихователів до розвитку соціальних умінь і навичок у старших дошкільників

Authors

  • T. M. Lesina

Abstract

У статті розкрито науковий статус поняття  «підготовленість майбутнього вихователя» в контексті близьких понять сучасної професійної  педагогіки. Враховано соціально-педагогічну значущість підготовленості студентів, які  набувають у вищому закладі освіти спеціальність «Дошкільна освіта», до соціального розвитку старших дошкільників, де  базовими є сформовані соціальні  уміння і навички; обґрунтовано структурно-компонентний склад підготовленості майбутнього вихователя до окресленого сегмента професійної  діяльності та схарактеризована визначений критеріальний  підхід.

References

Педагогика и психология ненасилия в образовании: учебное пособие бакалавров / В.Г. Моралов, В.А. Ситаров. – 2-е изд., перераб. и доп. М, 2012. 424 с.

Платонов К.К. Структура и развитие личности. М. 1986. 274 с.

Професійна педагогічна освіта: системні дослідження: монографія / за ред. О.А. Дубасенюк. Житомир. 2015. 308 с.

Розвитие социальной уверенности у дошкольников / научн. ред. Безруких М.М.: пособие. М., 2002. 224 с.

Сухомлинський В.О. Як виховувати справжню людину // Вибрані твори: в 5 т. Т. 2. 1976. 224 с.

Якименко С.І. З дитсадка до школи без проблем // Учитель початкової школи. 2018. №1. С. 20 – 23.

Published

2019-01-02