Деякі аспект професійної підготовки майбутніх фахівців аграрної галузі на основі сучасних онлайн-платформ
Abstract
У статті розглянуто деякі аспекти і проблеми впровадження дистанційної освіти, популярні освітні платформи та основні фактори, які гальмують впровадження повноцінного дистанційного навчання у вищих навчальних аграрних закладах України. Метою дистанційного навчання є дозволити вчитися всім бажаючим, тим, у кого є прагнення одержати професію або підвищити професійну кваліфікацію. Популярні відкриті освітні платформи, які надають можливість безкоштовно і автономно здобувати знання з обраних дисциплін є такі як COURSERA, Академія ХАНА, PROMETEUS, EdX, Udacity, EdEra, освітня платформа Moodle. Можна побачити, що відкрита комплексна дистанційна освіта надає можливості залучити до навчання нові групи людей, трансформує традиційну концепцію системи навчання.
References
Ахмад І.М. Навчання в дистанційній і змішаній формі студентів ВНЗ. Сучасні підходи та інноваційні тенденції у викладанні іноземних мов: матеріали VІІ Міжнаро-дної наук.-практ. конференції (Київ, 13 бер. 2012 р.). К.: НТУУ «КПІ». C. 18-24.
Концепція розвитку дистанційної освіти в Україні. URL: http://www.osvita.org.ua/distance/pravo/00.html (дата зверення 17.03.2018).
Кузнецов Ю.Ф., Голубева В.П. Дослідження досвіду застосування дистанційних технологій навчання в умовах коледжу. URL: http://ito.edu.ru/2006/Rostov/V/V-0-20.html (дата зверення 19.03.2018).
Курлянд З.Н. Особливості дистанційного навчання. Теорія і методика профе-сійної освіти: навч. посіб. / З. Н. Курлянд, Т. Ю. Осипова, Р. С. Гурін, І. О. Бартєнєва, І. М. Богданова. К. : Знання, 2012. - 390 c.
Мусієнко О.Л., Зелінська О.В. Дистанційне навчання у вищій школі: моделі і технології. URL:http://www.confcontact.com/20110929/tn_musien.php
Іщенко Т.Д., Рудницька Н.А. Інноваційні процеси в системі аграрної освіти України з урахуванням досвіду Франції. Актуальні проблеми педагогіки, психології та професійної освіти: електрон. наук. фахове вид. 2017. № 1. URL: http://www.xn--e1aajfpcds8ay4h.com.ua/menus/view/186/.
Національний університет біоресурсів і природокористування України URL: https://nubip.edu.ua/node/2390 (дата зверення 15.03.2018).
Рудницька Н.А. Проблема розробки освітніх стандартів інженерів аграрного профілю з урахуванням досвіду професійної підготовки агроінженерів Франції. Акту-альні проблеми педагогіки, психології та професійної освіти: електрон. наук. фахо-ве вид. 2016. № 2. URL: http://journals.uran.ua/apppfo/article/view/85311 (дата зверення 19.04.2018).
Coursera. URL:https://www.coursera.org/ (дата зверення 19.05.2018).
KhanAcademy. URL: https://www.khanacademy.org/about
Pappano, Laura. The Year of the MOOC. The New York Times. Nov. 2, 2012. URL: nytimes.com/2012/11/04/ education/edlife/massive-open-online-courses-are-multiplying-at-a-rapid-pace.html (дата зверення 15.03.2018).
PROMETEUS. URL: https://prometheus.org.ua/ (дата зверення 19.03.2018).
EdEra. URL: https://courses.ed-era.com/courses/EdEra/ib102/IB102/about
Downloads
Published
Issue
Section
License
Relationship between right holders and users shall be governed by the terms of the license Creative Commons Attribution – non-commercial – Distribution On Same Conditions 4.0 international (CC BY-NC-SA 4.0):https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.uk
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g., post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (e.g., in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).